انتقاد عضو شورای شهر شیراز از اختلاف افکنی برخی رسانه‌ها؛ اختلاف دیدگاه به منزله فاصله گرفتن شورا از شهرداری نیست

عضو هیئت رئیسه شورای شهر شیراز از اختلاف افکنی معدودی از رسانه ها انتقاد کرد و گفت: اختلاف دیدگاه به منزله فاصله گرفتن شورا از شهرداری نیست.

به گزارش ایران ریپورتس، علی‌اکبر سلطانی در نطق پیش از دستور خود در چهل و هشتمین جلسه فوق العاده صحن علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز با تسلیت ایام شهادت حضرت احمدبن موسی گفت: اطلاع رسانی دقیق، شفاف و صادقانه رسالت رسانه است و باید با پرهیز از تحریف واقعیت، حقایق را به جامعه انعکاس داد.
وی خواستار دقت بیشتر در خصوص استفاده از عناوین اعضای شورای اسلامی شهر شد و خاطر نشان کرد: در مواضعی که از سوی اینجانب در رسانه ها منتشر شده، نظرات صرفا به عنوان یک عضو شورای شهر بیان شده و متاسفانه برخی از رسانه ها مطالب را تحت عناوینی نظیر سخنگوی شورا منتشر کرده و برخی نیز سخنان را تحریف کرده اند که جای انتقاد جدی دارد.
منتخب مردم شیراز در پارلمان شهری در بخش دیگری از سخنانش افزود: اختلاف میان شورا و شهرداری در جهت تعالی شیراز بوده و هست. در همین راستا عضو شورا وظیفه دارد نسبت به انعکاس وظایف خود در جهت اطلاع مردم اقدام کند اما متاسفانه برخی رسانه گاها نسبت به تحریف مطالب اقدام کرده و موجب تشویش اذهان عمومی را پدید می آورند.
سلطانی در ادامه بیان داشت: امیدواریم موضع گیری رسانه ها و انتقال مطالب در شاهراه حقیقت گویی قرار گیرد و محتوای آن برگرفته از نظر رسمی اعضای شورا باشد و از نتیجه گیری های شخصی و رسانه ای و جهت دار اجتناب شود.
او گفت: مجموعه شورا حق خودش می داند تا نسبت به برخی از مطالبی که به قصد تفرقه پراکنی و اختلاف افکنی بین اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار منتخب شورا ایجاد می شود موضع گیری کند.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت اظهار داشت: در نظر داشته باشیم شهرداری شیراز از نظر اقتصادی در شرایط نامناسبی قرار دارد و با بدهی هایی از دوره های گذشته روبرو است. در چنین شرایطی از رسانه ها انتظار داریم با بیان واقعیت ها، اطمینان خاطر را در مردم تقویت کنند.
سلطانی در پایان خواستار توجه بیشتر به ارزش های دینی و پاسداشت مقام والای حضرت شاهچراغ ع شد و خاطر نشان کرد: امام جمعه شیراز پیرامون قدرنهادن به ایام شهادت حضرت احمدبن موسی ع نکاتی را خطاب به مردم و دستگاها بیان داشتند که متاسفانه از سوی برخی از ارگان های مرتبط و متولی آن چنان که شایسته است ادای دین نشد و جای گلایمندی جدی در این زمینه وجود دارد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.