امام جمعه شیراز: دستگاه قضا با شایعات فضای مجازی برخورد کند

نماینده ولی‌فقیه در فارس ضمن تاکید بر حضور دستگاه قضا برای تامین امنیت روانی جامعه گفت: دستگاه قضایی نسبت به امنیت روانی جامعه مسئولیت دارد و درخواست ما این است وقتی فضای جامعه با دروغ ملتهب می‌شود وارد میدان و پیگیری کند و جلوی گسترش آن را بگیرد.

 به گزارش ایران ریپورتس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، امروز در خطبه‌های نماز عید قربان در شیراز ضمن تبریک عید سعید قربان، بیان کرد: عید قربان، عید بازگشت به خدا است و لازم است با خدا عهد و توطئه‌های دشمنان را خنثی و خودمان را به اهل بیت(ع) نزدیک کنیم.

او با بیان اینکه دشمنان اسلام، مفاهیم را تحریف می‌کنند، افزود: تحریف عاشورا یعنی پشت سر امام حسین(ع) حرف‌های دروغ زدن؛ کاری که امروز رسانه‌های معاند علیه مومنان حرفی به دروغ می‌زنند و جامعه دینی نباید زیر بار این حرف‌ها برود.

امام جمعه شیراز با تاکید بر این نکته که هرکدام از ما مسئول هستیم از خود مراقبت کنیم و آبروی کسی را نبریم تا لطمه‌ای به نظام اسلامی وارد نشود، اضافه کرد: اجرای دستور اخلاقی دینی را وظیفه خودمان بدانیم.

آیت‌الله دژکام همچنین با اشاره به اینکه روحانی باید احتیاط‌کار باشد و اگر این طور نباشد دشمن علیه نظام توطئه می‌کند، گفت: بارها دیده شده در فضای مجازی حرف‌ها و نقل قول‌هایی زده می‌شود که اکثر آن‌ها به دروغ یا تحریف بیان شده، پس مردم باید ابتدا بررسی و از صحت آن مطمئن شوند.

دژکام خطاب به دستگاه قضایی نیز گفت: دستگاه قضایی نسبت به امنیت روانی جامعه مسئولیت دارد و درخواست ما این است وقتی فضای جامعه با دروغ ملتهب می‌شود وارد میدان و پیگیری کند و جلوی گسترش آن را بگیرد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.