افتتاح تصفیه خانه شماره2 شیراز در آینده‌ای نزدیک

استاندار فارس خبر داد: تصفیه خانه شماره دو شیراز به زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش ایران ریپورتس98، دکتر عنایت الله رحیمی در حاشیه بازدید خود از پروژه‌‌های آب و فاضلاب شیراز از جمله تصفیه خانه شماره دو بیان کرد: پروژه شاخص تصفیه خانه شماره دو شیراز مراحل پایانی را طی می‌کند و به زودی آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه احداث این تصفیه خانه اقدامی اثر گذار در حوزه بهداشت محیط و افزایش ایمنی شهروندان است ، عنوان کرد: این تصفیه خانه بیش از ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت شیراز را تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار خواهد داد که در نوع خود اقدام ارزشمندی در افزایش ضرایب بهداشتی است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه مجموعه این تصفیه خانه در زمینی با زیربنای ۱۳ هکتار احداث شده و شامل بخش‌های مختلف می‌شود ، افزود: تصفیه خانه شماره دو شیراز یکی از بزرگترین پروژه‌های تصفیه خانه‌ای کشور و به عبارتی بزرگترین تصفیه خانه جنوب کشور است.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: در ادامه این اقدام موثر سایر مدل‌های تصفیه پیش‌بینی شده نیز از طریق جذب سرمایه گذار اجرا خواهد شد.

 دکتر رحیمی همچنین از افتتاح این پروژه طی روزهای آینده خبر داد و گفت: تصفیه خانه شماره دو، به عنوان خدمت و هدیه ای دیگر از سوی دولت به شهروندان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.