ارائه بیش از 15 هزار خدمت درمانی در بیمارستان فراشبند در تعطیلات نوروز

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند از ارائه ۱۵ هزار و ١۵۴ خدمت درمانی در ایام تعطیلات نوروز ١۴٠٣ در بیمارستان حضرت امام هادی (ع) خبر داد.

به گزارش ایران ریپورتس، دکتر «حسین شکاری» با اعلام این خبر، گفت: از این تعداد، سه هزار و ۴٠۶ نفر برای بهره مندی از خدمات درمانی به بخش اورژانس بیمارستان امام هادی (ع) مراجعه کردند که در مجموع ٧ هزار و ٣٠۵ خدمت در بخش اورژانس بیمارستان به شهروندان و مسافران نوروزی ارائه شد.

او ادامه داد: در این مدت همچنین ۴۲۹ مراجعه کننده نیز از سوی پزشکان متخصص رشته های داخلی، جراحی، اطفال، زنان و زایمان، رادیولوژی، قلب و عروق و اعصاب و روان در کلینیک های تخصصی بیمارستان معاینه شده و از خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی بهره مند شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند، با اشاره به ظرفیت های این مرکز درمانی در بخش خدمات درمانی تخصصی افزود: از تعداد ۴۲۹ بیمار پذیرش شده در کلینیک های تخصصی بیمارستان، ١١١ مورد مربوط به ویزیت متخصص داخلی، ۱۰۶ مورد ویزیت و خدمات متخصص و فوق تخصص قلب و عروق، ۷۴ مورد متخصص زنان و زایمان، ۷۴ مورد ویزیت متخصص رادیولوژی و سونوگرافی، ۵۱ مورد ویزیت متخصص کودکان و نوزادان، ١١ مورد ویزیت متخصص جراحی عمومی و ۲ مورد ویزیت و مشاوره روانپزشکی بوده است.

دکتر شکاری، مراجعه ۵٧١ نفر به بخش آزمایشگاه، ٣٣۶ نفر به بخش رادیولوژی و ۷۴ مورد انجام سونوگرافی را از دیگر خدمات ارایه شده در تعطیلات نوروزی امسال (از ٢٩ اسفند سال گذشته تا ١۴ فروردین سال جاری) بر شمرد.

او به اعزام ٣۴ بیمار این بیمارستان به بیمارستان های مرکز استان و یا شهرستان های همجوار اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی کادر درمان بیمارستان فراشبند، نیازی به اعزام بیشتر بیماران به بیمارستان های شهرستان های همجوار یا مرکز استان وجود نداشت.

او افزایش کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان را نیازمند توسعه امکانات و تجهیزات و زیر ساختهای بیمارستان دانست و افزود: با بهره‌گیری از مشارکت خیرین سلامت، می‌توان به توسعه امکانات، تجهیزات و زیرساخت‌های حوزه سلامت و ارتقای کیفیت خدمات درمانی کمک قابل توجهی کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فراشبند با تقدیر از کادر درمان بیمارستان اعم از پیراپزشکان، پزشکان عمومی، تخصصی و فوق تخصصی بخصوص استاد دکتر «حجت اله روستا» فوق تخصص بیماری‌های قلب و عروق و ریاست بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز که در ایام نوروز، متعهدانه به ارائه خدمت به بیماران پرداختند و از هیچ کوششی برای حفظ سلامت مردم دریغ نکردند، افزود: بی شک این از خودگذشتگی ها و فعالیت شبانه روزی همکاران از یاد نخواهد رفت و برای همیشه در اذهان مردم ماندگار خواهد بود.

خبرنگار/ فاطمه شعبانی

Leave a Reply

Your email address will not be published.