اجرای طرح ویژه تشدید برخورد با سارقان و زورگیران با ۳۰ تیم عملیاتی ویژه در فارس

طرح ویژه تشدید برخورد با سارقان و زورگیران در سطح استان فارس به صورت برخط با مدیریت سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و حضور میدانی سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس برگزار شد.

اجرای طرح ویژه تشدید برخورد با سارقان و زورگیران با ۳۰ تیم عملیاتی ویژه در فارس

به گزارش ایران ریپورتس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس در حاشیه اجرای طرح ویژه تشدید برخورد با سارقان و زورگیران در سطح استان فارس گفت: با توجه به دغدغه مردم کشور به جهت ناامنی‌هایی که در سطح کشور به وجود می‌آمد، فرمانده کل انتظامی طرحی به تمام استان‌ها اعلام کرد که شروع طرح همگام با سراسر کشور در استان فارس نیز اجرا می‌شود.

اجرای طرح با ۳۰ تیم عملیاتی ویژه

وی با اشاره به اینکه مبارزه با سارقان در این طرح انجام می‌شود، ابراز داشت: استان قهرمان و بزرگ فارس با ۳۰ تیم عملیاتی ویژه از امروز مبارزه قاطع با سارقان و زورگیران را در دستور کار قرار داده است که این طرح به جز شیراز در ۶ شهرستان دیگر نیز به‌صورت عملیات ویژه اجرا می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس، شهرستان‌های کازرون، نورآباد ممسنی، مرودشت، فسا، جهرم و فیروزآباد را جزء ۶ شهرستان طرح ویژه تشدید برخورد با سارقان و زورگیران دانست و ادامه داد: بعد از اجرای این طرح کسانی که دستگیر شوند به صورت ویژه به رسانه‌ها اعلام می‌شود که درس عبرتی برای سایر سارقان باشد و توصیه می‌کنم سارقان دست از کار بکشند و آسایش مردم را به هم نزنند.

پایان پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.