آغاز بکار رسمی اداره آبفای شهرستان بیضا

آبفا روستایی و شهری شهرستان بیضا ادغام و به یک اداره مستقل ارتقاء و از امروز رسماً با عنوان اداره آبفا شهرستان بیضا مشغول ارائه خدمت به مردم شد.

به گزارش ایران ریپورتس98، در جلسه ای که درسالن فرمانداری شهرستان بیضا برگزارشد، آبفا روستایی و شهری این شهرستان پس از ادغام به یک اداره مستقل ارتقاء و از امروز رسماً با عنوان اداره آبفا شهرستان بیضا به سایر ادارات مستقل این شهرستان اضافه  شد.

دراین جلسه همتی فرماندار شهرستان بیضا گفت: در راستای اجرای مصوبات دولت در زمینه کوچکتر شدن فعالیت دولت باید ادارات آبفا روستایی وشهری شهرستانها ادغام و از این پس یک اداره با عنوان اداره آبفاشهرستان وظیفه انجام امور ادارات آبفا روستایی  وشهری را به عهده دارند.

در ادامه این جلسه اسدی، معاون اداره کل آبفا استان فارس نیز با اشاره به مصوبه دولت گفت: قطعاً با این ادغام زمینه خدمات بهتر به مردم فراهم خواهد شد و از بسیاری موازی کاری های قبلی توسط این دو اداره جلوگیری بعمل خواهد آمد.

ارائه گزارشی از فعالیت های ادارات قبلی آبفا شهری و روستایی توسط  آقایان ظهوری مقدم و جعفری روسای سابق این دو اداره از دیگر برنامه ای این جلسه بود.

درادامه نوروزی، اولین رئیس اداره آبفا شهرستان بیضا ضمن معرفی به ارائه برنامه های خود پرداخت، سپس  متن لوح های تقدیر اداره کل آبفا استان فارس از خدمات و تلاشهای آقایان جعفری و ظهوری مقدم قرائت و تقدیم آنهاشد.

درپایان این جلسه متن حکم نوروزی به عنوان اولین رئیس اداره آبفاشهرستان بیضا نیز قرائت و رسماً فعالیت خود را در این شهرستان آغازکرد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.