اجرای ۲۰۰ هزار عنوان برنامه مناسبتی دهه فجر در سراسر فارس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: طی ۱۰ روز بیش از ۲۰۰ هزار عنوان برنامه در نقاط مختلف فارس به مناسبت چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین ملک مکان در نشست با خبرنگاران اظهار کرد:کمیته‌های فضاسازی شهری، ورزشی، بازاریان و اصناف، بسیج، صنعت، معدن و تجارت و کار و کارگری برخی از این کمیته‌ها هستند و مهمترین برنامه‌های آنها جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امسال جشن‌های پیروزی انقلاب با برخی از اعیاد رجب و شعبان مصادف شده که این، جشن‌های این ایام را بانشاط‌تر می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس عنوان کرد: امسال بیش از ۱۲۰ نقطه شهری وحدود چهار هزار نقطه روستایی این استان میزبان جشن‌ها و راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است.

اجرای ۲۰۰ هزار عنوان برنامه مناسبتی دهه فجر در سراسر فارس

ملک‌مکان گفت: طی ۱۰ روز بیش از ۲۰۰ هزار عنوان برنامه در نقاط مختلف فارس به مناسبت چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: از این شمار ۹ هزار عنوان برنامه از سوی بسیج و سپاه، صدها برنامه از سوی آموزش و پرورش فارس برگزار می‌شود و زنگ انقلاب نیز ساعت ۸:۳۰ فردا (چهارشنبه) در مدارس استان نواخته می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اضافه کرد: رویدادها و مسابقات ورزشی استانی، جشن‌های اصناف و بازاریان، برپایی جشن‌های محلی در مساجد و حسینیه‌ها، برپایی شادپیمایی‌های خانوادگی و برپایی ۱۱۰ جشن در نقاط مختلف شیراز از سوی شهرداری از دیگر ویژه‌برنامه‌های دهه فجر پیش رو است.

ملک‌مکان گفت: برنامه شاخص دهه فجر فارس، میزبانی از همایش بزرگ مهدویت در استان است که با حضور سخنرانان کشوری از جمله حجت‌الاسلام محسن قرائتی برپا می‌شود.

وی ادامه داد: ارائه خدمات از سوی گروه‌های جهادی مانند ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم و راه‌اندازی تیم‌های انتقال خون و افتتاح پروژه‌های متنوع ورزشی، آموزشی، بهداشت و درمان وعمرانی از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال در فارس است.

ملک‌مکان افزود: ۱۲ بهمن ماه ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا ۹ مراسم گرامیداشت ورود امام خمینی (ره) به وطن در گلزارهای شهدا برگزار می‌شود و ۱۹ بهمن ماه گلزارهای سراسر فارس غبارروبی و گلباران می‌شوند.

او از مردم خواست تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن هر یک با عکس یک شهید و پرچم حضور یابند تا یاد شهدای میهن اسلامی فراموش نشود.

ملک‌مکان با اشاره به برگزاری جمعه‌های خشم درسراسر کشور گفت: این هفته فارس و چهار استان دیگر پس از نماز جمعه در دفاع از مردم مظلوم غزه راه‌پیمایی می‌کنند.

دهه فجر، فرصتی برای تبیین و روشنگری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه شعار محوری دهه فجر امسال ” جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن” است بیان کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه، مراسم گرامیداشت دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین اهمیت مشارکت انتخاباتی و روشنگری درباره دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌ها قرار است در حاشیه راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه “رزمایش دستاوردها” برپا شود تا هر دستگاهی اعم از دولتی و خضوصی آخرین دستاوردها و خدمات خود را به نمایش بگذارد و مردم با خدمات انقلاب اسلامی آشنا شوند.

ملک‌مکان دهه فجر را فرصتی برای ارتباط بیشتر مردم با مسئولان دانست و گفت: به این منظور همه دستگاه‌ها در این دهه میزهای خدمت خود را برپا می‌کنند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.