۳۰۰ واحد مسکن به مددجویان فارس تحویل می شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: تا نیمه اسفند امسال بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل می شود.

به گزارش ایران ریپورتس،اسماعیل قزل سفلی در خصوص طرح های ساخت مسکن در استان فارس بیان کرد: با توجه به تفاهم نامه ای که میان این سازمان و کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد شده است مقرر شده تا یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان این نهاد ساخته و به آنان تحویل گردد.

وی افزود: با توجه به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مقرر شده تا ۳۰۰ واحد مسکنوی نیز در ۱۴ اسفند ماه امسال تکمیل و به مددجویان اهدا گردد.

او یادآور شد: طبق تفاهم نامه با اداره کل بهزیستی استان فارس نیز با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه (کوثر) قرار است احداث و مرمت ۲۴۰ واحد مسکن مددجویان بهزیستی استان آغاز شود.

این مقام مسئول در خصوص فعالیت های صورت گرفته طی ۹ ماهه اول امسال نیز تاکید کرد: عملیات اجرایی آبرسانی به ۳۷۲ روستا را در قالب طرح بسیج (جهاد) آبرسانی آغاز شده و تا پایان آذرماه، ۱۱۰ روستای استان از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند این در حالی است که فعالیت های ابرسانی به سایر روستا های فارس همچنان ادامه دارد.

قزل‌سفلی در ادامه بیان کرد: طی ۹ ماه اول امسال بیش از ۳۰۹ هزار و ۳۳۹ بسته معیشتی، ۱۰۶ هزار و ۷۵۹ بسته پروتئینی، یک هزار و ۶۵ دستگاه لوازم گرمایشی و سرمایشی، ۴۲۱ سری جهیزیه، ۱۸ هزار و ۱۵۳ بسته آموزشی توسط جهادگران استان فارس تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار گرفته است.

او اظهار کرد: هزار و ۷۷۳ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال زای مردم یار بسیج در این استان با هدف کارآفرینی راه‌اندازی شده که هم‌اینک، الگویی موفق در اشتغال زایی و اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شوند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.