۱۶۰ شرکت تولیدی داخلی و خارجی در نمایشگاه کشاورزی فارس حضور می‌یابند

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: در هجدهمین نمایشگاه کشاورزی این استان که از بیستم تا بیست و سوم اردیبهشت ماه جاری برپا خواهد بود، افزون بر ۱۶۰ شرکت تولیدی داخلی و نمایندگی شرکت‌های خارجی حضور خواهند یافت.

به گزارش ایران ریپورتس، علی فرهادی با بیان اینکه  این نمایشگاه به لحاظ کمی و کیفی و نوع برگزاری یکی از نمایشگاه‌های برتر حوزه صنایع کشاورزی در کشور محسوب می شود ادامه داد: هجدهمین نمایشگاه کشاورزی فارس در مساحتی حدود ۱۷ هزار متر مربع و ۱۰ هزار متر مربع مفید و در ۶ سالن حافظ، اردیبهشت، بهار، سرو، نرگس، ملاصدرا و  همچنین فضای باز نمایشگاهی برپا خواهد شد.
او اظهار داشت: در این نمایشگاه شاهد همفکری و تبادل نظر بین تولید کنندگان و علاقه مندان و همچنین شرکت های دانش بنیان خواهیم بود و بر همین اساس بخش ویژه شرکت های دانش بنیان هم مهیا شده است.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: در هجدهمین نمایشگاه کشاورزی این استان قرار است شرکت‌هایی از استان‌های تهران، اصفهان، قزوین، یزد، خراسان رضوی، کرمان، قم، بوشهر، گلستان، کردستان حضور یابند.
فرهادی گفت: بهره بردارن بخش کشاورزی، علاقه‌مندان، متخصصان و فعالان حوزه بخش کشاورزی می‌توانند از روز سه شنبه بیستم تا جمعه بیست و سوم اردیبهشت ماه سال جاری و از ساعت ۱۵ تا ۲۱ با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز از این نمایشگاه بازدید کنند.
وی، رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصل گذاری اجتماعی را از سوی بازدید کنندگان را نیز ضروری دانست.

حضو دو هیات از عراق و افغانستان در نمایشگاه بین المللی شیراز
همچنین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در این باره گفت: هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی، ادوات، ماشین آلات، نهاده ها و سیستم های آبیاری در شهرستان شیراز از روز سه شنبه بیستم اردیبهشت ماه آغاز به کار می کند.
روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در مطلب ارسالی از قول مجتبی دهقان پور افزود: دو هیات عالی رتبه از کشورهای عراق و افغانستان حضور در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.
او اضافه کرد: در این نمایشگاه ۶۷ شرکت با زمینه فعالیت ادوات، ماشین آلات و مکانیزاسیون، ۵۰ شرکت با موضوع نهاده ها و ۴۲ شرکت در زمینه سیستم های آبیاری و آبرسانی حضور دارند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ابراز کرد: کارشناسان با تجربه و خبره این سازمان در زمان برپایی نمایشگاه در غرفه ای در سالن حافظ حضور دارند و به بازدیدکنندگان مشاوره های علمی، فنی، تخصصی و اداری را ارائه می دهند.
وی افزود: شناساندن پتانسیل های داخلی و خارجی ، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید در زمینه های مختلف از جمله ماشین آلات توسعه صنایع کشاورزی در کشور، ایجاد اشتغال و رونق تولید، برقراری ارتباط مناسب میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ،توسعه صادرات بخش کشاورزی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
دهقان پور اظهار کرد: هماهنگی لازم به منظور بازدید بیش از دو هزار نفر از کشاورزان پیشرو و برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی صورت گرفته است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.