گروه جهادی شهید صدرالله فنی برترین گروه جهادی کشور شد

رئیس دانشگاه شیراز گفت: گروه جهادی شهید صدرالله فنی، وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز موفق به کسب عنوان بهترین گروه جهادی در چهارمین جشنواره ملی جهادگران کشور شد.

به گزارش ایران ریپورتس، محمد موذنی در خصوص این گروه جهادی بیان کرد: گروه جهادی شهید صدرالله فنی، وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز که پیش از این به‌عنوان برترین گروه جهادی در استان فارس شناخته شد و به چهارمین جشنواره ملی جهادگران، به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد جهادی کشور راه یافته بود، در اولین مرحله از این جشنواره که بهمن‌ماه امسال در مشهد مقدس برگزار شد، با قرارگیری در میان ۱۰ گروه برتر کشور، موفق به راهیابی به مرحله نهایی این رویداد شد.

وی افزود: مرحله نهایی این جشنواره که از ۴ تا ۶ اسفندماه ۱۴۰۱ ترتیب یافت، در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد در اختتامیه این رویداد با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج، دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از جهادگران برگزار شد؛ گروه جهادی شهید صدرالله فنی موفق به کسب مقام اول در میان گروه‌های منتخب استانی شد.

موذنی تاکید کرد: این گروه به انتخاب جهادگران حاضر در رویداد، به‌عنوان بهترین گروه جهادی حاضر در چهارمین جشنواره ملی جهادگران معرفی شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.