کشفیات پلیس فارس در یکی دو روز گذشته

پلیس فارس طی عملیاتی ها طی یکی دو روز گدشته توانست چندین محموله قاچاق و احتکار شده را کشف نماید.

كشف شلتوك و برنج احتكار شده ميلياردي در شيراز

فرمانده انتظامي استان از كشف 202 تن شلتوك و برنج احتكار شده به ارزش 13 ميليارد ريال در شهرك صنعتي شيراز خبر داد.

سردار “رهام‌بخش حبيبي” گفت: در راستاي مبارزه با احتكار و با هماهنگي مقام قضائي، يك انبار نگهداري شلتوك و برنج خارجي در شهرك صنعتي شهرستان شيراز توسط پليس امنيت اقتصادي استان شناسايي شد.

سردار “حبيبي” افزود: با اعزام ماموران و سازمان صمت و تعزیرات حكومتي به اين مكان و بازرسي صورت گرفته از آن انبار، 202 تن شلتوك و برنج احتكار شده خارجي و بدون مجوز كشف شد.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه برابر نظر كارشناسان ارزش ريالي كالاهاي مكشوفه، 13 ميليارد ريال برآورد شده است، تصريح كرد: انبار مورد نظر پلمپ و پرونده به همراه يك نفر متهم براي سير مراحل قانوني به اداره تعزيرات حكومتي ارجاع شد.

پژو حامل تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی فسا از توقیف یک دستگاه پژو 405 و کشف 40 کیلو تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “فرج رستمی” در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه پژو 405 مشکوک و آن متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از اين خودرو مقدار 40 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و یک نفر متهم در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ “رستمی” با بیان اینکه خودرو حامل مواد روانه پارکینگ شد، خاطر نشان کرد: نيروي انتظامی اين شهرستان با جدیت مبارزه با سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار داده و شهروندان هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی  110 گزارش دهند.

كشف لاستیک قاچاق در فیروزآباد

فرمانده انتظامي فیروزآباد از كشف انواع لاستیک قاچاق به ارزش 500 ميليون ريال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “مهدی جوکار” گفت : مأموران انتظامي اين شهرستان هنگام گشت‌زني در محور عسلویه- فیروزآباد، به 3 دستگاه خودرو مشكوك شده و به رانندگان آنها براي بررسي بيشتر دستور ایست دادند.

وي با بيان اينكه رانندگان بدون توجه به دستور پلیس ضمن افزایش سرعت خود قصد فرار از دست مامورین را داشتند، گفت: پس از طی مسافتی تعقيب و گريز خودروها توسط پليس توقيف و در بازرسي از آنها، 73 حلقه لاستیک خارجي قاچاق كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان فيروزآباد با بيان اينكه طبق نظر کارشناسان ارزش كالاي قاچاق كشف‌ شده، 500 ميليون ريال برآورد شده است، افزود: پليس با تمام توان و جديت همواره آماده است با قاچاقچيان و اخلال گران نظم و امنيت اقتصادي مقابله كند.

کشف 184 قلم تزئینات اتومبیل در سپیدان

فرمانده انتظامي سپيدان از کشف  184 قلم وسایل تزئینات اتومبیل قاچاق به ارزش  300 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “احمد فداکار” بيان كرد: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مامورين پاسگاه “همايجان” اين شهرستان در حين ايست‌وبازرسي  به يک سواري پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

وي با بيان اينكه ماموران موفق شدند در بازرسي از اين خودرو، 184 قلم وسایل تزئینات اتومبیل كشف كردند، گفت: كارشناسان ارزش اموال مكشوفه را 300 میلیون ریال برآورد كردند.

ابن مقام انتظامي با بيان اينكه در اين خصوص يك نفر دستگير و تحويل مراجع قضائي شد، گفت: مبارزه با قاچاق كالا از اولويت اين فرماندهي در سال جاري است.

کاميون حامل برنج قاچاق ميلياردي به مقصد نرسید

فرمانده انتظامي شهرستان لارستان از کشف يك محموله برنج قاچاق به ارزش يك ميليارد و 360 ميليون ريال در بازرسي از يك كاميون خبر داد.

سرهنگ “داود امجدي” گفت: ماموران انتظامي كلانتري “12 قديم” شهرستان لارستان ‌هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي، به يک دستگاه كاميون مظنون و آن را متوقف كردند.

سرهنگ “امجدي” با بيان اينكه در بازرسي از اين کاميون، 13 هزار و 360 کيلوگرم برنج خارجي قاچاق كشف شد، گفت: كارشناسان ارزش اموال مكشوفه را يك ميليارد و 360 ميليون ريال برآورد كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان لارستان خاطر نشان کرد: در اين رابطه يک نفر متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مقام قضائي شد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.