گمانه زنی کاندیداهای احتمالی مجلس در شیراز

در این گزارش به گزینه های احتمالی کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در کلان شهر شیراز می‌پردازیم.

به گزارش ایران ریپورتس، سال 1402 سال انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است و حال که قریب به 10 ماه تا این رویداد سیاسی مانده، برخی چهره ها و گزینه ها فعالیت خود را برای رسیدن به کرسی ساختمان مثلثی بهارستان آغاز کرده و برخی نیز زمزمه هایی مبنی بر کاندیداتوری آنها به گوش میرسد.

شیراز نیز بعنوان یک کلانشهر با قریب به دو میلیون نفر جمعیت همواره از مراکز پرشور و داغ در انتخابات بوده و فضای رقابتی شدیدی را در انتخابات گوناگون مجلس، شورای اسلامی شهر و خبرگان رهبری داشته است.

در سومین حرم اهل بیت(ع) همچون بسیاری از حوزه های انتخابیه دیگر در کشور و استان فارس، افراد مختلف از طیف های مختلف سیاسی تکاپوی رسیدن به نمایندگی مردم در مجلس را آغاز کرده و حتی عده ای بصورت نامحسوس و چراغ خاموش ضمن برگزاری جلسات انتخاباتی، در حال شکل دادن ستادهای انتخاباتی خود هستند.

 برخی نیز هنوز رسما وارد گود انتخاباتی نشده اما شنیده هایی موثق و گاها غیرمستقیم حکایت از حضور چهره هایی شناخته شده از اصولگرایان و اصلاح طلبان در این کارزار دارد.

براساس شنیده های خبرنگار سایت خبری تحلیلی ایران ریپورتس، در طیف راستی و اصولگرایان چهره هایی همچون روح الله نجابت، جعفر قادری، ابراهیم عزیزی و علیرضا پاکفطرت که همگی هم اکنون نماینده شیراز و زرقان در مجلس هستند، در انتخابات آتی نیز حضور خواهند داشت. در همین جریان افراد دیگری همچون محمدی کشکولی، ضرغام صادقی، سید اسمعیل حسینی، غلامحسن اسکندری، حسین پارسایی، چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و خانم طاهری نیز به احتمال فراوان خود را برای پوشیدن ردای مجلس از حوزه شیراز و زرقان آماده خواهند کرد.

همچنین شنیده شده برخی از نمایندگان کنونی مجلس از سایر حوزه های انتخابی استان فارس همچون داراب و زرین دشت، جهرم و سپیدان و بیضا متمایل به حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز و زرقان هستند.

اصلاح طلبان نیز بیکار ننشسته و به امید اینکه صلاحیتشان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید شود، گزینه هایی را مطرح کرده اند که می توان به احد بهجت حقیقی، عنایت الله رحیمی استاندار سابق فارس، مسعود رضایی، فرج الله رجبی، نواب قائدی و ابراهیم صبوری اشاره کرد.

با نزدیک شدن به زمان ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی پیرامون چهره های حاضر در انتخابات مجلس ادامه خواهد داشت و اسامی ذکر شده دستخوش تغییرات قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.