چند پروژه عمرانی، تولیدی وخدماتی در شهرستان ارسنجان به بهره برداری رسید

چند پروژه عمرانی، تولیدی وخدماتی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس به مناسبت هفته دولت در شهرستان ارسنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایران رپورتس، استانداری فارس، تامین آب شرب عشایر بیکهدان جشنی با بهره برداری از یک حلقه چاه در حوالی این روستا یکی از این پروژه ها بود که موجب بهره مندی تعداد ۱۸۰ خانوار از این نعمت الهی شد. 
این پروژه با اعتبار بالغ بر سه میلیارد تومان و با خط انتقال شش کیلومتر لوله و سه کیلومتر برق به مرحله بهره برداری رسیده است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با تبریک فرارسیدن هفته دولت و با گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، تلاش های دستگاه های اجرایی را در راستای ارائه خدمات مطلوب تر و تامین شرایط بهتر برای مردم شریف ایران دانست.
سید احمد احمدی زاده سقایی برای مردم به ویژه عشایر زحمت کش و تولیدگر در ایام شهادت سقای کربلا را به فال نیک گرفت و بر لزوم صرفه جویی در مصرف قطره قطره آب تاکید کرد.
در این سفر طرح بهسازی ۱۰ روستای دهک شوراب، جوادیه، کتک، کناره، نعمت آباد، شرق آباد، علی آباد ملک، بکهدان، حسن آباد جلودر و عزآباد  در شهرستان ارسنجان نیز آغاز شد. 
احمدی زاده در مراسم آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها تغییرات مثبت مبلمان روستایی در چند سال اخیر را ناشی از تلاش مسولان برای بهسازی و افزایش کیفیت بافت های روستایی خواند.
همچنین در سفر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار فارس چهار طرح اشتغالزایی و تولیدی شامل گلخانه و دامداری در شهرستان ارسنجان افتتاح شد.
احمدی زاده در مراسم افتتاح این پروژه ها ضمن تاکید بر اهمیت اقدامات انجام شده در سطح استان با توجه به کمبودهای ناشی از تحریم های ظالمانه و شیوع بیماری کرونا، افزود: در هفته دولت سال جاری 919 پروژه با اعتبار ۲۵ هزار میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که تاثیرات قابل توجهی در افزایش رفاه و آسایش مردم خواهد داشت.

Leave a Reply

Your email address will not be published.