پیام تسلیت جامعه اسلامی مهندسین فارس درپی فوت دکترغفوری‌فرد

جامعه اسلامی مهندسین استان فارس در پیامی فوت دکتر حسن غفوری‌فرد (ره) را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه‌تعالی

الَّذِینَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ
سوره بقره آیه ۲۰

متاسفانه از فقدان اسفناک مرحوم دکتر حسن غفوری‌فرد (ره) یکی از بنیان‌گذاران و نخستین دبیر جامعه اسلامی مهندسین، دبیر ایالت کانزاس اتحادیه انجمن‌های اسلامی آمریکا و کانادا و از فعالان تاثیرگذار در دوران مبارزات ستم‌شاهی باخبر شدیم.
آن مرحوم در سالیان طولانی عمر با برکت خود خدمات شایانی را در عرصه‌های مختلف علمی و اجرایی به نظام اسلامی نمود و عهده‌دار مسئولیت‌های متعددی بود، وزارت نیرو، ریاست سازمان تربیت بدنی، چهار دوره عضویت در مجلس شورای اسلامی، استانداری خراسان و عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی تنها گوشه‌ای از خدمات آن استاد تمام رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر بود.
حسن خلق، روحیه تعامل، همفکری و تواضع از نشانه‌های بارز آن مرحوم بود که چهره‌ای کم نظیر از آن سیاستمدار با تجربه آفریده بود.
جامعه اسلامی مهندسین استان فارس درگذشت آن فقید سعید را محضر امام عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف، مقام معظم رهبری، خانواده آن مرحوم و عموم علاقه‌مندان به آن شخصیت بزرگ تسلیت عرض نموده برای آن عزیز درگذشته رحمت و مغفرت و علو درجه و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خدای سبحان خواستار است.

جامعه اسلامی مهندسین استان فارس

Leave a Reply

Your email address will not be published.