پیام تبریک سال نو رئیس میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان مرودشت

سرپرست معاونت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان فارس و رئیس میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان مرودشت، مهندس محمد تقی قلعه نویی در پیامی فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲ را تبریک گفت.


به گزارش ایران ریپورتس، متن پیام به شرح زیر است:
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

سال نو با نسیم بهاری، که دست عنایت خداوندست، دیگر بار دل و جان ما را به فردایی روشن مژده می دهد. نوروز باستانی، نوید دهنده بهار زندگانی و یادآور شکوه ایران است.
فرا رسیدن سال نو گرچه پایانی بر یک سال تلاش صادقانه کارکنان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی است، اما سرآغازی برای کوشش و خدمتی دیگر، همراه با امید به فردایی بهتر می باشد.
اینجانب ضمن تقدیر از تلاش های ارزنده همکارانم در مجموعه میراث فرهنگی، با اذعان بر این نکته که موفقیت و دستاوردهای ارزشمندی که در طول سال و در حوزه های مختلف حاصل شده، به خاطر تلاش های جهادی و همگانی بوده است.
عید فرخنده نوروز و حلول سال ۱۴۰۲ شمسی را به ملت شریف ایران به ویژه خانواده بزرگ میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان فارس تبریک عرض نموده و از خداوند سالی پر از خیر، برکت و معنویت همراه با صحت، سلامتی را برای همه مردم عزیز ایران زمین به خصوص همکارانم ، مسئلت می نمایم.

Leave a Reply

Your email address will not be published.