پایان شهریور آخرین مهلت شرکت در همایش “حوزه انقلابی، حوزه منتظر”

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت: ۳۰ شهریور پایان مهلت ارسال آثار همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» است و علاقمندان می توانند از طریق سامانه hamayeshhf.com نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.

مصطفی مشفقیان یکشنبه ۲۸ اردیبهشت در نشست خبری سومین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: تلاش و کوشش انقلابی برای ترویج روحیه انقلابی و مهدوی در میان حوزه های علمیه مشهود است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه شهرداری شیراز با افتخار در بعد اجرایی همایش همکاری می‌کند، عنوان کرد: این همایش در دو عرصه علمی و پژوهشی و هنری برگزار می‌شود.

مشفقیان با اشاره به اینکه این همایش در رشته‌های شعر، داستان و روایت، خاطره نویسی، اینفوگرافی و نرم افزارهای تلفن همراه برگزار می‌شود، اظهار کرد: آثار توسط طلبان و روحانیون جمع آوری می‌شود.

او با اشاره به اینکه در دور دوم هم از حوزه‌های علمی نجف اشرف و کربلای معلی هم آثار علمی و پژوهشی دریافت شد و همایش چهارم به صورت بین‌المللی برگزار می شود، تاکید کرد: تولیدات علمی و پژوهشی که در دور اول و دوم جمع آوری شده است در پایگاه استنادی جهان اسلام نمایه و کتاب آن هم در همایش سوم رونمایی می‌شود.

مشفقیان با اشاره به اینکه این همایش در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: در دور گذشته ۳۵۰ اثر هنری و حدود ۸۰۰ اثر علمی و پژوهشی دریافت شد و تصور این است که به دلیل کشوری شدن این همایش تعداد آثار افزایش یابد.

او با تاکید بر اینکه ۳۰ شهریور پایان مهلت ارسال آثار است و علاقمندان می‌توانند از طریق سامانه hamayeshhf.com نسبت به ارسال آثار اقدام کنند، اضافه کرد: در دو دور اول نمایشگاه دستاوردهای همایش برپا شد و امسال هم برپا می‌شود.

معین سامانیان، معاون فرهنگی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در فارس هم گفت: حوزه علمیه «منصوریه» و شهرداری شیراز برای برپایی این همایش پای کار آمدند و این همایش با توجه به تشدید بحران کرونا شاهد برگزاری این همایش نبودیم و امسال با یک شکوه جدی برگزار خواهد شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.