ورزشکاران و مدال آوران آتش نشان شیرازی تجلیل شدند

اختتامیه دومین دوره المپیاد ورزشی کارکنان سازمان آتش نشانی شیراز  با حضور مهندس زارعی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر، مهندس هاجری عضو شورای اسلامی شهر شیراز، مهندس سلطانی رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورا ،دکتر غلامی معاون خدمات شهری شهرداری شیراز و  دکترقانع رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و آتش نشانان ورزشکار برگزار شد.

به گزارش ایران ریپورتس، این دوره از مسابقات، مهرماه 1400 بمناسبت روز آتش نشانی و ایمنی در 11 رشته ورزشی  با حضور بیش از 450 نفر از  پرسنل اداری و عملیاتی سازمان آتش نشانی برگزار و در پایان از مدال آوران و ورزشکاران آتش نشان تجلیل به عمل آمد.

مسعود زارعی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز ایجاد مهارت، افزایش سرعت عمل و بالا بردن توان عملیاتی را لازمه یک آتش نشان دانست و عنوان کرد: توانمندی یک آتش نشانان در خدمت رسانی به مردم و دفاع از جان و مال آنها موجب رضایت خداوند متعال و افزایش اعتماد عمومی شهروندان خواهد بود.

مهندس زارعی با ابراز خرسندی از حضور موفق تعداد کثیری از آتش نشانان در رشته های ورزشی، خواستار تداوم این روند و افزایش آمادگی جسمانی تمامی آتشنشانان شد.

عضو و ناظر شورا در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در خطاب به نیروهای آتشنشان گفت: در زمانیکه شما در یک کورس قرار می گیرید همه توان خود را متمرکز می کنید و جهت انجام ورزش تخصصی آماده می شوید و آن را در مواقع بحران و نیاز به عنوان سرمایه وجودی خود در خدمت به مردم بکار می گیرید. 

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا اضافه کرد: خدمت به مردم سفارش ویژه خداوند متعال است و پاداش آن چند صد برابر است که نصیب شما جوانان می شود و در کار شما برکت می آورد.

✳ در ادامه برنامه مراسم ویژه تجلیل و اهدا جوایز به آتش نشانان برتر در کسب عناوین قهرمانی ورزشی در دومین دوره المپیاد ورزشی و مسابقات کشوری و استانی با حضور مسئولین شهری انجام گرفت.

Leave a Reply

Your email address will not be published.