هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان شیراز مشخص شد

اعضای شورای اسلامی شهرستان شیراز دوشنبه دهم آبان با حضور در فرمانداری این شهرستان آیین سوگند را با حضور فرماندار شیراز برگزار کردند.

به گزارش ایران ریپورتس، در این مراسم، فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به اهمیت و جایگاه شوراها در قانون اساسی و نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری در کشور، به اهمیت جایگاه شورای اسلامی شهرستان پرداخت و اظهار داشت: شوراهای مافوق از جمله شورای شهرستان، نقش مهمی در نظارت بر عملکرد و هدایت صحیح شوراهای پایین دستی در بالندگی آنان برای توسعه منطقه دارند.
محمدرضا امیری اضافه کرد: بر اساس قانون، شورای شهرستان می‌تواند با ارائه طرح و برنامه به دستگاههای اجرایی و کمیته برنامه ریزی شهرستان، در بهینه سازی تصمیمات نقش مهمی ایفا کند.

فرماندار شیراز افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه شهرستان شیراز در کشور، شورای شهرستان شیراز نقش پررنگ تر و مهمتری دارد که مسئولیت این شورا را افزایش می دهد.

سپس احکام اعضای جدید شورا را فرماندار شیراز ابلاغ کرد و  هیئت رئیسه سنی شورا تشکیل و مراسم سوگند به ریاست سید ابراهیم حسینی رئیس سنی شورا با حضور ۶ عضو از مجموع ۸ عضو انجام شد.
در این نشست، رای گیری برای تعیین پنج جایگاه هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان شیراز برای مدت یک سال انجام و”محمدتقی تذروی با ۶ رای به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان شیراز برای مدت یک سال انتخاب شد.
همچنین علی اژدری با ۶ رای به عنوان نایب رئیس، علی کاویانی با ۶ رأی به عنوان منشی اول، حسین شریفی مند با ۶ رای به عنوان منشی دوم و علی اصغر زارعی با ۶ رای به عنوان سخنگوی این دوره شورای اسلامی شهرستان شیراز انتخاب شدند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.