همه تلاش خود را در راستای تحقق شعار سال به کار خواهیم بست

رئیس فرمانداری شهرستان فراشبند گفت: دولت تمام توان خود را برای تحقق منویات معظم له به ویژه تحقق شعار سال به کار خواهد گرفت.

به گزارش ایران ریپورتس، صبح امروز اولین جلسه شورای اداری شهرستان فراشبند به ریاست مجید وامق برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار فراشبند ضمن تقدیر از مسؤلانی که در ایام تعطیلات در خدمت رسانی به مردم شب و روز در تلاش بودند بیان داشت: همه وظیفه داریم در راستای تحقق شعار سال نهایت تلاش خود را بکار بندیم.

وی مسئله اقتصاد را مهمترین مشکل امروز جامعه دانست و افزود: به یاری خداوند و تلاش مسؤلین درصدد هستیم همایش سرمایه گذاران را بصورت منطقه ای و دعوت از سرمایه گذاران برگزار نماییم و با ترسیم برنامه های راهبردی از جمله تولید و اشتغال، گام مثبتی در راستای بهبود اوضاع اقتصادی شهرستان برداریم که این مهم منوط به همکاری همه دستگاههای اجرایی و مشارکت مردم عزیز است.

دکتر وامق با اشاره به نسل کشی و گردن کشی های اخیر رژیم صهیونیستی بیان داشت: تعيين تکلیف رژیم صهیونیستی به زودی انجام خواهد شد و به یاری خداوند در آینده ای نه چندان دور شاهد برچیده شدن این رژیم جنایتکار از روی زمین خواهیم بود.

فرماندار شهرستان فراشبند پیگیری جهت رفع مشکلات مردم را وظیفه ذاتی خود و دیگر خدمتگزاران نظام خواند و اضافه کرد: امسال برای ما سالی پر فراز و نشیب خواهد بود و با تلاش و همت مضاعف به جنگ مشکلات خواهیم رفت.

خبرنگار/ فاطمه شعبانی

Leave a Reply

Your email address will not be published.