همزمان با هفته معلم صورت گرفت؛بهره برداری از بوستان معلم اسیر/ به پاس فداکاری های معلم اسیری

طی آئینی و با حضور مسولین و مردم فرهنگ دوست اسیر، به پاس فداکاری های معلم دلسوز زنده یاد سیده لیلی موسوی بوستان معلم این شهر به بهره برداری رسید

به گزارش ایران ریپورتس، در این مراسم مهندس جعفر همتی شهردار اسیر با بیان این مطلب که شهر اسیر شهر سرداران شهید، و شهر فرهنگ و نشاط است اظهار داشت: این بوستان را به نام بوستان معلم نامگذاری کرده ایم تا از زحمات همه معلّمین عزیز که احترام همه ماها بر آنان واجب است انجام شده باشد.

وی افزود: بر همین اساس شهرداری و شورای اسلامی شهر اسیر بر آن شد تا به پاس قدردانی از تلاش های معلّم دلسوز و فداکار، زنده یاد سیده لیلی موسوی بوستان معلّم شهر اسیر را احداث نماید که امروز با حضور شما همشهریان عزیز افتتاح گردید.

همتی در خصوص مشخصات فنی این پروژه ی شهری افزود: این بوستان در مساحت ۱۶۵۰ مترمربع با نصب وسایل بازی کودک، ست های ورزشی، تاسیسات و… احداث شده که تا به امروز هزینه ای افزون بر ۲میلیارد و پانصدمیلیون ریال از اعتبارات درآمدی و داخلی شهرداری و تملک دارایی سرمایه ای جهت آماده سازی و احداث آن هزینه شده است.

موسوی رئیس شورای اسلامی شهر اسیر و مظاهری ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه گله دار از دیگر سخنرانان این آئین افتتاح بودند، که آقای مظاهری ضمن تشکر از حضور مردم و مسوولان عزیز در این مراسم از تلاش ها و زحمات شهرداری و شورای اسلامی شهر اسیر بابت نام گذاری بوستان و خیابان معلّم در شهر اسیر تقدیر و تشکر نمودند.

در انتهای این آیین باشکوه، رونمایی از تابلو پارک معلّم این پارک، توسط همسر زنده یاد سیده لیلی موسوی افتتاح گردید.

گفتنی است؛ در این آیین، مظاهری ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه گله دار، سروان موسوی فرماندهی حوزه شهری امام جعفرصادق (ع) اسیر، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اسیر و جمع باشکوهی از مردم شریف و شهیدپرور نیز حضور داشتند.


به گزارش ایران ریپورتس؛ سیده لیلی موسوی معلم فداکار شهر«اسیر» که در اوج شیوع کرونا نیز آموزش به دانش آموزان را فراموش نکرده بود، پس از فوت نیز با وصیت خود به همه درس انسان دوستی داد و تمامی هزینه های مراسم عزاداری را به دانش آموزان بی بضاعت دادند.

این معلم فداکار شهر اسیر پس از یک دوره بیماری در تیرماه سال ۱۴۰۱ دعوت حق را لبیک و به دیدار معبودش شتافت. خبرنگار/ محمودصابری زاده

Leave a Reply

Your email address will not be published.