نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری: شهردار منتخب شیراز فردی تلاشگر، با ایمان، ولایی و انقلابی است

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهردار منتخب فردی تلاشگر، با ایمان، ولایی و انقلابی است که زبانزد همگان نیز است.

دیدار رئیس شورای شهر شیراز و شهردار منتخب با آیت الله دستغیب

به گزارش ایران ریپورتس، آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با رئیس شورای شهر شیراز و شهردار منتخب شیراز ضمن تبریک انتخاب مهندس اصنافی بعنوان شهردار شیراز، گفت: شهردار منتخب فردی تلاشگر، با ایمان، ولایی و انقلابی است که زبانزد همگان نیز است.

او با بیان اینکه فرآیند خوب و کاملی برای انتخاب شهردار شیراز طی شده است، اظهار داشت: جامعیت، عدالت، حس مسئولیت، امانتداری و تخصص از ویژگی‌های کسی است که در مسئولیت قرار می‌گیرد.

آیت‌الله دستغیب با اشاره به آیه قرآنی ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیر و ما بانفسهم، گفت: در انتخاب جناب مهندس سید احسان اصنافی بعنوان شهردار امیدوار هستیم که مرتبه و مرحله نهایی هم برسند انتظار هستیم به لطف خدا این کار شایسته‌ای که مردم انجام دادند در مراحل مختلف با دعای مردم و اراده حق تعالی آنچه تقدیر خیر است رقم بخورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: زمانی که وضعیت نامساعد است، با ایمان، آگاهی و ولایتمداری می‌توان سربلند از آن شرایط عبور کرد.

او در حوزه عدالت اجتماعی بیان کرد: باید با دقت نظر عدالت را در تمامی نقاط شهر با ارائه خدمات به مردم که رضایت خدا نیز در آن است، گسترش داد.

آیت‌الله دستغیب با ذکر اینکه عدالت به معنای یکسان عمل کردن در تمامی مناطق شهر نیست، بیان داشت: افق روشنی را پیش روی مدیریت شهری شیراز می‌بینم.

رئیس جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه در طی چهل سال گذشته نظام و انقلاب با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده، عنوان کرد: با اهتمام و تلاش مجموعه مدیریت شهری، مشکلات شهر شیراز حل خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین عنوان کرد: در روز قیامت هر تاریخی از مردم با امامشان فراخوانده خواهند شد و در حال حاضر در زمان غیبت حضرت، ولی عصر هستیم، اما نایب برحق امام مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دامته برکاته) حضور دارند و در روز محشر ایشان در معیت امام زمان (عج) و امت فرا خوانده خواهیم شد.

او افزود: هرکجا اهتمام نسبت به مواضع و فرامین این بزرگوار داشتند حقیقتا موفقیت و رستگاری داشتند و از لحاظ دنیوی و اخروی تامین و تضمینی که سعادت داشته ایم.

رساندن شیراز به جایگاه واقعی سومین حرم اهل بیت (ع)

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب در سال ۸۷ به شیراز گفت: سیزده سال قبل مقام معظم رهبری عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) را به شیراز دادند و خواستار رسیدن به این جایگاه شدند.

طاهری با بیان اینکه هدف ششمین دوره مدیریت شهری شیراز رساندن این کلانشهر یه جایگاه واقعی سومین حرم اهل بیت (ع) است، تصریح کرد: وضعیت اقتصادی کشور نامساعد و بیماری کرونا شرایط را سخت‌تر کرده که امیدواریم خدا مسیر روشنی را رهنمون و ارائه طریق گرداند.

با روی ریل افتادن پروژه‌های عمرانی، سطح خدمات ارتقاء می یابد

شهردار منتخب شیراز در این جلسه اذعان داشت: روحانیون پدران معنوی شهر هستند و بر خود واجب می‌دانیم که در راستای اعتماد مردم از ارشادات و راهنمایی‌های روحانیون دلسوز و انقلابی بهره بگیریم.

سید احسان اصنافی پیرامون شرایط شهر شیراز گفت: وضعیت شهری در حوزه‌های مختلف نظیر حمل و نقل، ترافیک و … مطلوب نیست و کرونا نیز مزید بر علت و سخت‌تر شدن شرایط گشته است.

او با تاکید بر شعار رساندن شیراز به جایگاه سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی بیان کرد: باید با روی ریل افتادن پروژه‌های عمرانی، سطح خدمات شهری به مردم را ارتقاء دهیم که رضایت خدا در آن است.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.