نظارت بر میدان میوه و تره‌بار شیراز هوشمند می‌شود

رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز گفت: میدان میوه و تره‌بار با هدف مکانیزه کردن صندوق بازارچه‌های سازمان و نظارت بیشتر بر توزیع و کیفیت محصولات، هوشمند می‌شود.

به گزارش ایران ریپورتس98، لیلا دودمان شنبه ۶ اردیبهشت در جلسه بیست و سوم کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز که به صورت فوق‌العاده و با حضور اعضا، مدیران و کارشناسان شورا و شهرداری به صورت غیر حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: با توجه به مذاکرات قبلی میان سازمان ساماندهی مشاغل شهری و کمیسیون، اهداف هوشمندسازی سازمان مذکور ظرف یک هفته به فاوا ارائه شده و فاوا نیز حداکثر ظرف یک هفته از تاریخ جلسه گزارش خود را تهیه و با اهداف هوشمندسازی تطبیق دهد.

دودمان ادامه داد: موارد تعیین شده در جلسه مشترک، برنامه هوشمندسازی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی تدوین و به کمیسیون تحویل داده می‌شود.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به گزارش پیشرفت پروژه فیبر نوری و پروژه پارکینگ هوشمند نیز عنوان کرد: حضور پیمانکاران ایرانسل در ۴ محور مربوط به پروژه فیبر نوری بر اساس قرارداد ظرف مدت چند روز آینده بررسی و به کمیسیون ارائه می‌شود.

دودمان با تاکید بر اینکه در انجام حفاری‌های مربوط به این پروژه مسائل زیبایی و ایمنی آسفالت لحاظ نمی‌شود، گفت: بر همین اساس شهرداری مکلف شده است طی مکاتبه‌ای با ایرانسل اصلاح مطلوب آسفالت را مدنظر قرار داده و به صورت همه‌جانبه در این خصوص نظارت کند.

او با اشاره به اینکه شهرداری پیشرفت فیزیکی پروژه فیبر نوری را تا جلسه آینده به کمیسیون ارائه می‌کند، اظهار داشت: به منظور تسهیل در روند اجرای پروژه فیبر نوری جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های مسئول، تشکیل و گزارش آن تا جلسه آتی در اختیار کمیسیون قرار خواهد گرفت.

این عضو شورای شهر شیراز، شهرداری را مکلف به برگزاری جلسه‌ای در خصوص مدیریت هوشمند هزینه‌های مربوط به پروژه فیبر نوری ( private cloud) دانست و تاکید کرد که گزارش این جلسه باید به کمیسیون مرتبط در شورای شیراز ارائه شود.

او به موضوع گزارش پیشرفت پروژه پارکینگ هوشمند نیز اشاره و اضافه کرد: بر این اساس پیوست فنی نهایی شده مربوط به پارکینگ‌های هوشمند از طرف معاونت حمل و نقل و ترافیک ارایه می‌شود.

دودمان با اشاره به اینکه شهرداری باید وب سرویس مربوط به پارکینگ‌های هوشمند را که با هدف یکپارچه سازی در نظر گرفته شده را به فاوا ارائه کند، عنوان داشت: همچنین گزارش اجرای فاز ۲ پارکینگ هدایت و گزارش اجرای فاز یک چهار پارکینگ هوشمند هدایتی، حضرتی، نشاط و خلدبرین در جلسه آتی از سوی شهرداری به کمیسیون ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.