نام نویسی 111 نفر در پیش ثبت نام داوطلبی مجلس در روز نخست

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: تا پایان دوشنبه ۱۶ مردادماه به عنوان روز اول انجام پیش ثبت نام از متقاضیان داوطلبی مجلس شورای اسلامی در استان فارس ۱۱۱ نفر در سامانه وزارت کشور نام‌نویسی کرده‌اند.

به گزارش ایران ریپورتس، اسماعیل قزل سفلی گفت:تا پایان دوشنبه ۱۶ مردادماه به عنوان روز اول انجام پیش ثبت نام از متقاضیان داوطلبی مجلس شورای اسلامی در استان فارس ۱۱۱ نفر در سامانه وزارت کشور نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد ۹۷ نفر مرد و ۱۴ نفر زن هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس افزود:حوزه انتخابیه شیراز و زرقان با ثبت نام ۳۹ نفر بیشترین تعداد پیش ثبت نام را در میان ۱۵ حوزه انتخابیه استان فارس در روز اول داشته است.

وی همچنین تاکید کرد: متقاضیانی که ثبت نام اولیه خود را به پایان رسانده اند منتظر دریافت کد رهگیری پس از بررسی مدارک باشند.

او یاد آور شد: کد رهگیری پس از آن صادر خواهد شد که دستگاه های ۶ گانه بررسی کننده، مدارک ارائه شده را مورد تایید قرار دهند. آمار متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت روزانه پس از ساعت ۱۸، توسط وزارت کشور گردآوری می‌شود و به تفکیک شهر، جنسیت و سایر موارد در دسترس استان ها قرار می گیرد که به اطلاع مردم شریف خواهد رسید.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس در پایان تاکید کرد: پیش ثبت نام از متقاضیان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز (دوشنبه) آغاز شد و داوطلبان می توانند برای ثبت نام به سامانه ای که وزارت کشور به نشانی https://keshvar.moi.ir که به همین منظور طراحی شده است، مراجعه و مدارک درخواستی را بارگذاری کنند.

وی افزود : بر اساس قانون جدید انتخابات، «پیش ثبت نام» از متقاضیان نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا ۲۲ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.