موفقیت عضو‌کانون فارس در مسابقه هنری «همچون پدر، مهربان»

نتایج مسابقه سراسری «همچون پدر، مهربان» در بخش‌های نقاشی و خوشنویسی ویژه کودکان و نوجوانان، هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر اعلام شد.

ببه گزارش ایران ریپورتس98، ملیکا جوکار کمال‌آبادی عضو ۱۳ ساله کانون پرورش فکری کودکان و‌نوجوانان استان فارس از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ شیراز مقام برتر در بخش «خط نستعلیق گروه سنی ۸-۱۴ سال» را به خود اختصاص داد.

بر اساس این گزارش، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رئیس شورای سیاست‌گذاری این مسابقه گفت: در این رویداد هنری که با هدف پاس‌داشت مقام والای شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در زمستان ۱۳۹۸ برگزار شد، بیش از ۲هزار اثر در بخش نقاشی و یک‌هزار اثر در بخش خوش‌نویسی به دبیرخانه ارسال شد.

«قاسم تنها» گفت: اگرچه شیوع بیماری کرونا و آغاز قرنطینه تنها ۲۰ روز پس از فراخوان اولیه و تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی بر روند ارسال آثار و مشارکت علاقه‌مندان تاثیر گذاشت اما به لطف خداوند و حمایت‌های مدیران کل استانی کانون آثار قابل توجهی مورد داوری قرار گرفت.

او افزود: مهم‌ترین مسئله برای ما این بود که بتوانیم طبق وعده‌ای که داده بودیم هم‌زمان با روز قدس و سوم خرداد (سالروز آزادسازی خرمشهر) که این شهید والا مقام نماد ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان اسلام بود، بتوانیم آثار رسیده به دبیرخانه را تفکیک و داوری کنیم که این کار خوشبختانه انجام شد.

به گفته‌ی «تنها» قرار است به زودی نمایشگاهی از آثار برتر بخش خوش‌نویسی و نقاشی این مسابقه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سپس در شهرهای مختلف کشور نیز برای علاقه‌مندان برگزار شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کانون خاطرنشان کرد: کتابی با همین عنوان «همچون پدر، مهربان» به‌زودی آماده نشر و در سالروز شهادت این سردار سرافراز اسلام با حضور مسئولان کشوری رونمایی می‌شود.

«تنها» در پایان ضمن تبریک به افراد برگزیده در هر بخش خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۱۵ اثر نقاشی و ۴۸ اثر خطاطی برای حضور در نمایشگاه و چاپ در کتابی با همین عنوان آماده انتشار است.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.