منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر صدرا اسیر بازی های سیاسی نخواهند شد

عضو منتخب ششمين دوره انتخابات شورای اسلامی شهر جديد صدرا گفت ‌: اعضای منتخب شورای شهر صدرا اسیر حزب ها و بازی های سیاسی نخواهند شد و با وحدت، انسجام کار خود را آغاز خواهند کرد.

مهدی کشاورزی منتخب شورای اسلامی شهر صدرا در جلسه پیشکسوتان شهر صدرا عصر امروز در حسینه سید الشهدا طی سخنانی کوتاه اظهار داشت : در دوره ششم شورای اسلامی شهر صدرا تیم جوان و با انگیزه ای از سوی مردم شریف شهر صدرا انتخاب شده اند، امید است شاهد تحول خوبی در توسعه شهر باشیم.
وی با تاکید بر اینکه اعضای منتخب شورای اسلامی به همراه معتمدین و دلسوزان شهر بر اساس واقعیت ها برنامه ریزی وحرکت کنند و همه ملزم به رعایت قوانین هستیم.
عضو منتخب مردم شریف شهر صدرا در شورای شهر افزود : یک مجموعه یا یک شهر در سایه وحدت و انسجام، بهتر می‌تواند مسیر توسعه را ادامه دهد که خوشبختانه فضای وحدت و یکدلی در بین منتخبان مردم وجود دارد.
کشاورزی؛ با تقدیر و تشکر از از برگزار کنندگان این گردهمایی عنوان کرد: برگزاری این گردهمایی ها بسیار اثر گذار و مثبت خواهد بود باید در آینده نیز ادامه دار باشد.
وی با انتقاد از نحوه برگزاری این گردهمایی و جلسه اخیر در فاز 2 بیان داشت : رویکرد جلسات نباید به سمت حمایت از عملکرد بعضی ادارت شهر باشد.
گفتنی است جلسه جمعی از پیشکسوتان شهر صدرا با منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر جديد صدرا دیروز عصر برگزار شد که هر یک از اعضای جدید شورای شهر و تعدادی از پیشکسوتان به سخنرانی پرداختند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.