مسوولان و مردم فارس قدردان تلاش های مدافعان سلامت هستند

استاندار فارس با همراهی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بازدید از بیمارستان های معین کرونا، ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه مجموعه سلامت فارس، توانمندی ها و نیازمندی های حوزه سلامت در پیک پنجم کرونا را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش ایران ریپورتس، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «عنایت اله رحیمی» در بازدید از بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)، نمازی و بیمارستان پشتیبان شماره ۳ با اشاره به اینکه پزشکان و پرستاران در صف نخست مقابله با ویروس کرونا قرار دارند، از پزشکان، پرستاران، مسوولان و تمامی کارکنانی که در بیمارستان های استان مشغول به خدمت رسانی به بیماران و مراجعان هستند، قدردانی کرد.

او با اعلام اینکه مسوولان و مردم فارس قدردان تلاش های مدافعان سلامت هستند، همچنین خواستار تداوم خدمت ‌رسانی به بیماران مبتلا به کروناویروس شد و ضمن بررسی چالش ها و کمبودهای این بیمارستان ها، دستورات لازم برای پیگیری و رفع آنها را صادر کرد.

استاندار فارس از بسیج شدن تمامی امکانات استان برای مقابله با این ویروس خبر داد و افزود: همه سازمان ها و دستگاه های اجرایی با وحدت و انسجام برای پیشگیری و مقابله با بیماری کووید ۱۹ ، شبانه روز در حال خدمات رسانی هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در حاشیه این بازدید نسبت به تداوم روند صعودی مراجعان با علایم بالینی بیماری کووید ۱۹ به مراکز درمان سرپایی کروناویروس هشدار داد و گفت: با عزم همگانی برای رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی، محدودیت ها و کنترل و کاهش مراجعه کنندگان سرپایی، موارد بستری و مرگ و میر ناشی از این بیماری نیز کنترل و سیر نزولی خواهد داشت.

دکتر «اورنگ ایلامی» از جانفشانی های تیم های درمانی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز تقدیر کرد و افزود: تلاش مسوولان، پزشکان، پرستاران و کارکنان این بیمارستان ها در ارایه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به کووید ۱۹، بر هیچ فردی پوشیده نیست.

افزایش تخت های بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ با راه اندازی بیمارستان های پشتیبان، تامین فوری نیازمندی ها و تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی از موارد مطرح شده در این بازدید بود.

در این بازدیدها، «عبدالرضا قاسمپور» جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس نیز، حضور داشت./

Leave a Reply

Your email address will not be published.