مردم گرانفروشی را به ۳۰۰۰۰۰۰۱۳۵ پیامک کنند

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از آغاز طرح ویژه نظارتی تعزیرات حکومتی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایران ریپورتس98 به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی فارس، علی مبشری اظهار داشت : گشت های مشترک تعزیرات حکومتی  از امروز بر عرضه اقلام ضروری مردم در ماه مبارک رمضان نظارت می کنند و این نظارت ها تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این بازرسی ها با همکاری سازمان صمت ، اتاق های اصناف و شبکه های بهداشت در سراسر استان انجام می شود ادامه داد: طرح نظارتی رمضان در قالب نظارت های صنفی و بهداشتی برگزار و شعب ویژه ای نیز برای رسیدگی به پرونده های متشکله در این طرح پش بینی شده است.

مبشری عرضه کنندگان اقلام ضروری را موظف به رعایت قیمت های مصوب اعلامی از سوی ستاد تنظیم بازار دانست و افزود : با توجه به شرایط کشور و تبعات اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا که اقشار کم درآمد را برای تامین مایحتاج زندگی دچار مشکل کرده ، از همه کسبه و بازاریان محترم تقاضا داریم به حکم حدیث شریف (( الکاسب حبیب الله )) همچون گذشته نهایت انصاف را به خرج داده و تا حد امکان حاشیه سود خود را کاهش دهند.

عضو ستاد تنظیم بازار شماره 124 سازمان صمت و سامانه پیامکی 300000135 را آماده دریافت گزارشات وشکایات شهروندان اعلام و اضافه کرد : مردم عزیز موارد احتکار و گرانفروشی را به این سامانه ها اعلام کنند تا گشت ها نظارتی نسبت به پیگیری موضوع اقدام و متخلفین اعمال قانون شوند.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.