مدیر سازمان تعاون روستایی فارس خبر داد: عرضه خرمای 71 هزار و400 تومانی تنظیم بازار به مناسبت ماه رمضان

مدیر سازمان تعاون روستایی فارس از عرضه میزان مناسبی خرما با هدف ایجاد تعادل در بازار این کالای مصرفی به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: نرخ مصوب هر کیلوگرم خرمای کبکاب ۳۹ هزار تومان و هر کیلوگرم خرمای مضافتی ۷۱ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده است.

به گزارش ایران ریپورتس، سیدکاظم موسوی مدیر سازمان تعاون روستایی فارس، جمعه ۴ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ایجاد تعادل در بازار به مناسبت ماه مبارک رمضان و عادت مصرف خرما در وعده‌های افطار و سحر توسط هموطنان، این سازمان اقدام به تامین و توزیع محصول خرما با قیمت و کیفیت مناسب کرده است.
 وی افزود: اتحادیه تعاون روستایی فارس آماده عرضه خرمای مضافتی و خرمای کبکاب بر اساس میزان تقاضا به فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اصناف، غرف تعاون روستایی و مراکز عرضه شهری است.
موسوی اضافه کرد: نرخ مصوب هر کیلوگرم خرمای کبکاب ۳۹ هزار تومان و هر کیلوگرم خرمای مضافتی ۷۱ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده است.
مدیر سازمان تعاون روستایی فارس در ادامه اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های اتخاذ شده شاهد گسترش اقدامات شبکه تحت پوشش این سازمان در عرصه تنظیم بازار محصولات کشاورزی و تعادل بخشی میان عرضه و تقاضای ارقام پرمصرف مردم استان فارس خواهیم بود.
وی به اجرای طرح از مزرعه تا سفره توسط سازمان تعاون روستایی هم اشاره کرد و افزود: حمایت از  تولیدکنندگان بخش کشاورزی، کوتاه شدن دست دلالان از عرضه محصولات کشاورزی و دسترسی آسان شهروندان به محصولات کشاورزی از اهداف این طرح است.
موسوی با بیان اینکه “طرح از مزرعه تا سفره  یک زنجیره تولید و توزیع است، گفت: در راستای تحقق طرح مذکور این سازمان علاوه بر عرضه محصول خرمای ماه رمضان به عرضه میوه شب عید، محصولات گلخانه‌ای و پاگوشتی نیز مبادرت کرده است.
انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.