مدیرکل آموزش و پرورش فارس: الگوهای عملی سند تحول بنیادین ارائه شوند

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای سند تحول بنیادین، تاکید کرد: الگوهای عملی متناسب با مبانی نظری سند تحول بنیادین را در آموزش و پرورش باید ارائه و اجرا کنیم.

به گزارش ایران ریپورتس، محمد خلیل عسکری در آیین تکریم و معارفه مشاوران سابق و جدید مدیرکل آموزش و پرورش فارس در امور بانوان، با اشاره به سند تحول بنیادین، گفت: الگوهای عملی متناسب با مبانی نظری سند تحول بنیادین را در آموزش و پرورش باید ارائه و اجرا کنیم.

او به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی اشاره کرد و افزود: سبک زندگی و مسائل خانواده از موضوعات مهمی بوده که باید برای آن برنامه ریزی انجام گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین با اشاره به تشکیل کمیته مشورتی بانوان در آموزش و پرورش استان، گفت: این کمیته می‌تواند با آسیب‌شناسی وضع موجود و همچنین شناسایی بانوان جوان فرهنگی در جهت ارتقای جایگاه بانوان نقش موثری داشته باشد.

عسکری بر ارتباط مستمر مشاور امور بانوان با مدارس و واحدهای آموزشی و همچنین حمایت و تقویت تشکل‌های غیردولتی در امور زنان نیز تاکید کرد.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات طاهره بی نیاز قدردانی و سکینه حق‌نجات به عنوان مشاور جدید امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش فارس منصوب شد.

انتهای پیام

Leave a Reply

Your email address will not be published.