مجمع دانشجویی آرمان دانشگاه شیراز: آقای موسوی؛ در مورد هزینه‌ها و حقوق مزایای کارکنان شهرداری شیراز شفاف‌سازی کنید

مجمع دانشجویی آرمان دانشگاه شیراز در نامه‌ای به رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خواستار شفافیت تعداد و هزینه‌های واقعی اداری و حقوق ومزایای کارکنان شهرداری شیراز شد.

به گزارش ایران ریپورتس98، مجمع دانشجویی آرمان (عدالتخواه) دانشگاه شیراز در نامه‌ای به رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خواستار شفافیت تعداد و هزینه‌های واقعی اداری و حقوق ومزایای کارکنان شهرداری شیراز شد.   متن نامه به شرح زیر است:
بسمه تعالی

جناب آقای دکتر موسوی
رئیس محترم شورای اسلامی شهر شیراز   با سلام
همانطور که مستحضرید اعضای شورای پنجم با شعار شفافیت و عدالت پیروز میدان خدمت به مردم شد، اما این شعار به معنای واقعی کلمه تا آخرین سال تصدی همچنان تحقق نیافته است!
لذا براساس وعده و شعار‌های شورای پنجم و قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات (که بر اساس آن: موسسه‌ی عمومی نمی‌تواند از متقاضی دسترسی به اطلاعات هیچ گونه دلیل یا توجیهی جهت تقاضایش مطالبه کند)، ما دانشجویان خواستار پاسخگویی شفاف جنابعالی به سوالات زیر هستیم:
تعداد واقعی کارکنان شهرداری به تفکیک نوع استخدام آن‌ها و مشاورین شورا و سوابق آنها.
هزینه‌های خدمات اداری واقعی سنواتی شهرداری به انضمام هزینه حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری و شورای شهر و ردیف بودجه آن، و نحوه تامین و میزان حقوق و دستمزد نیرو‌های خارج از سازمان تفصیلی شهرداری (شرکتی و قرار دادی)؛ لذا براساس قانون مذکور تا حداکثر ۱۰ روز آتی، مقتضی ست اقدامات لازم را مبذول فرمایید.
مجمع دانشجویی آرمان (عدالتخواه) دانشگاه اعلام میدارد که در صورت بی توجهی و بی پاسخی سوالات مذکور و عدم همکاری در راستای شفاف شدن چگونگی مصرف بیت المال، مطالبه گری‌های بی مهابا و افشاگرانه خود را هرچه بیشتر به کار خواهد بست.
رونوشت:
جناب آقای اسکندرپور، شهردار محترم شهر شیراز
مجمع محترم نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی جهت استحضار
مدیرکل محترم سازمان بازرسی استان فارس جهت استحضار

Leave a Reply

Your email address will not be published.