ماشین‌های کرمان خودرو بدون قرعه‌کشی زیرپای کارکنان سازمان حج‌ و زیارت| واکنش سازمان حج‌و‌زیارت: این امری عادی است!!!

شرکت کرمان خودرو چندین ماشین جک s5 را با قیمت پایین‌تر از کارخانه خارج از نوبت و بدون قرعه‌کشی و البته با اقساط بلندمدت به کارکنان سازمان حج و زیارت می‌دهد.

 به گزارش ایران ریپورتس، این ماشین‌ها به قیمت یک میلیارد و ۱۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به کارمندان این سازمان داده می‌شود. قیمت جک s5 در بازار حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

در این ثبت‌نام محدودیت‌های عرضه خودروها برای عموم که نداشتن پلاک فعال است هم در نظر گرفته نشده است.

در سال‌های گذشته هم چندین خودروی دیگنیتی به مدیران حج و زیارت با وام‌های کم‌بهره و قیمت پایین‌تر از بازار عرضه شده بود.

واکنش سازمان حج‌و‌زیارت به دریافت امتیاز خارج از نوبت خودرو: این امری عادی است

بیانیه سازمان حج‌و‌زیارت: این سازمان که کارکنان آن در ۴۰ سال گذشته هیچگونه خدمات رفاهی از قبیل زمین، خودرو، مسکن مهر و غیره دریافت نکرده‌، برای اولین‌بار با شرکت خصوصی کرمان‌موتور برای خرید تعدادی خودرو برای پرسنل خود مذاکره کرد.

این شرکت از لحاظ قانونی مجاز است تا تسهیلات متنوعی را به مشتریان خود ارائه نماید. این اقدام نه غیرعرفی بوده و نه غیرقانونی؛ بلکه مطابق با رویه جاری در فروش به سایر نهادها و ارگانها بوده است.

حج‌وزیارت معتقد است که کرمان‌خودرو چون یک شرکت خصوصی است، مجاز است تسهیلات متنوعی را به مشتریان ارائه کند غافل از اینکه طبق مصوبه ۲۵ دی دولت همه خودروسازها مکلفند خودرو را در چارچوب خاص به مشتریان عرضه کنند. هم‌اکنون عرضه خودرو تنها از طریق بورس کالا یا قرعه‌کشی امکان‌پذیر است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.