لیست نهایی انجمن وفاق اجتماعی شهرستان زرقان برای انتخابات مجلس اعلام شد

لیست نهایی انجمن وفاق اجتماعی شهرستان زرقان با سرلیستی منصوره طاهری برای انتخابات مجلس اعلام شد.

به گزارش ایران ریپورتس، انجمن وفاق اجتماعی شهرستان زرقان در بیانیه ای اعلام کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات” به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی یکی از عرصه‌هایی است که ملت عظیم‌الشأن ایران طی ادوارگذشته آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت ناپذیر تلقی کرده و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.
تشکل وفاق اجتماعی شهرستان زرقان از ملت شگفتی‌ساز ایران برای حضور حماسی و حداکثری در انتخابات پیش‌رو و برای تحقق راهبرد ایستادگی مقتدر در برابر دشمنان در دفاع از منافع ملی و آرمان‌های انقلاب و میهن اسلامی دعوت می کند.
با یاد آوری اینکه، مردم آزاده و سربلند ایران که از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون، با حضور مومنانه و آگاهانه خود در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی پیش روی جهانیان به تماشا گذاشته و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای تازه بیافرینند.
حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است.
این حضور شکوه آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو در آوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند. چنان که مقام معظم رهبری نیز فرمودند: «حضور شما در این انتخابات مهم است. این، تصدیق و تأیید و مستحکم کردن نظام جمهوری اسلامی است.

تشکل وفاق اجتماعی شهرستان زرقان با تعظیم و تکریم به ملت سربلند و خانواده‌های شهدا و ایثارگران که خود را برای حضوری «آگاهانه و حداکثری» در انتخابات پیش رو آماده ساخته است، با سفارش به رعایت تقوای سیاسی از سوی نامزدهای محترم و هواداران آنها، از آحاد ملت شریف ایران بخصوص اصحاب فکر و فرهنگ دعوت می‌کند تا همراه با تمامی گروه ها و سلایق مختلف و جناح های سیاسی، در خلق حماسه انتخابات حداکثری مشارکت کنند تا بار دیگر برگ زرینی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رقم بزنند .

در همین راستا انجمن وفاق اجتماعی برگرفته از اقشار و قومیت های مختلف در شهرستان زرقان با احساس مسئولیت در برگزاری با شکوه و حداکثری انتخابات از چند ماه گذشته سلسله نشست هایی را با کاندیداهای مختلف برگزار کرده و این فضا را برای همه کاندیداها فراهم کرده تا نسبت به ارائه برنامه ها ی خود اقدام نمایند.
نهایتا پس از بررسی ها و استفاده از خرد جمعی و بررسی برنامه های کاندیداهای مختلف با حفظ احترام همه کاندیداهای بزرگوار بویژه کاندیدای بزرگواری که از شهرستان زرقان احساس مسئولیت نموده و در این انتخابات شرکت نموده اند، افراد ذیل را مورد حمایت قرار داده و به مردم فهیم شهرستان زرقان و شیراز پیشنهاد مینماید.
از آنجا که این انجمن متعهد به تکریم خرد جمعی است پس از تبادل نظر در جلسات متعدد باتوجه به اینکه به ارائه لیست 4 نفره به جمع بندی رسیده نشد این لیست به صورت 5 نفره ارائه گردید.
1-دکتر منصوره طاهری
2- دکتر ضرغام صادقی
3- دکتر علیرضا پاک فطرت
4- دکتر روح اله نجابت
5- دکتر جعفر قادری
با آرزوی عزتمندی همراه با اقتدار، آبادی و سربلندی بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.