لیست شانای شیراز در مراحل نهایی| چه کسانی محتمل‌ترین گزینه‌های لیست شانای شیراز خواهند بود؟

12 نفر نهایی لیست شورای ائتلاف در شیراز مشخص شد تا گمانه زنی ها برای قرار گرفتن چهار نفر نهایی بیش از پیش شود.

به گزارش ایران ریپورتس، در شهرهای بزرگ از جمله شیراز به علت تعدد بسیار زیاد کاندیداها در انتخابات مجلس و شورای اسلامی شهر، لیست های انتخاباتی دست بالا را داشته و افراد برای حضور در این لیست تمام تلاش خود را میکنند و به نوعی اگر فردی در لیست نباشد، امکان رای آوری وی بسیار کاسته خواهد شد.
درهمین خصوص لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به عنوان لیست اصلی جریان حزب اللهی و انقلابیون در کنار لیست شورای وحدت نیروهای انقلاب نام برده میشود و غالب کاندیداها حتی بعضا دیده شده از منتسبین به اصلاحات و اعتدالیون نیز برای قرار گرفتن در این لیست با ارسال رزومه و شرکت در مصاحبه، تلاش وافر داشتند.
لذا به منظور بهره گیری از ظرفیت های مردم و دخیل کردن آنها در شکل گیری لیست شورای ائتلاف، مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی(شانا) شهرستان های شیراز و زرقان برگزار و برای رسیدن به سه برابر ظرفیت لیست، رای گیری بصورت مجازی صورت گرفت.
برهمین اساس از مجموع ۳۹۸ رای ماخوذه در مجمع عمومی شانا شهرستان های شیراز و زرقان، ۱۲ نفر که بیشترین آرای اعضای شورای ائتلاف را کسب کرده اند، به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر می باشند:
۱-فاطمه حائری شیرازی
۲-سیداسماعیل حسینی
۳-حمیدرضا حقیقت
۴-مریم دل افکار
۵-محمدعلی شیخ موحد
۶-ضرغام صادقی
۷-جعفر طاهری
۸-منصوره طاهری
۹-ابراهیم عزیزی
۱۰-جعفر قادری
۱۱- محمد کاظم کاوه پیشقدم
۱۲-رحمت الله مرزوقی

به گزارش ایران ریپورتس، درحالیکه گفته میشود هنوز حضور هیچ فردی در لیست شانا قطعی نشده اما براساس شنیده ها مرزوقی، حسینی، منصوره طاهری، حقیقت، عزیزی و قادری جزو کسانی هستند که بیشترین شانس را برای حضور در لیست شورای ائتلاف شیراز دارند.
گفتنی است که باتوجه به اتفاقات سال گذشته و تصمیمات شورای ائتلاف از مرکز، به احتمال فراوان یکی از چهار نفر لیست های مطرح در شیراز به بانوان اختصاص داده خواهد شد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.