لزوم رقم خوردن جهش ورزش همگانی

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش های همگانی استان فارس از لزوم رقم خوردن جهش ورزش همگانی در استان فارس گفت.

به گزارش ایران ریپورتس، محمدرضا جعفری، مدیر روابط عمومی هیئت ورزش همگانی فارس در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ورزش همگانی باید تبدیل به یک فرهنگ شده و جهش ورزش همگانی در کنار جهش های دیگر رقم بخورد.

وی با اشاره به فعالیت های خوب صورت گرفته در هیئت ورزش های همگانی عنوان کرد: در سال گذشته ۱۸۵۰ عنوان برنامه در سطح استان انجام دادیم که به موجب آن استان فارس رتبه اول کشور را به دست آورد .

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش های همگانی استان فارس همچنین از برگزاری ۲۱۰ برنامه در دهه فجر امسال خبر داد.

وی با بیان اینکه در ایام کرونا هیئت ورزش های همگانی استان فارس به بهترین نحو ممکن فعالیت داشت، خاطر نشان کرد: در مدت شیوع کرونا در استان فارس توانستیم 7 هزار کلیپ محتوا تولید کرده و در اختیار مردم قرار دهیم که اقدامی بی نظیر بود.

جعفری در پایان از سایر دستگاه ها درخواست کرد تا به منظور ترویج ورزش همگانی، همراهی بیشتری در زمینه های مختلف با هیئت ورزش های همگانی استان فارس داشته باشند.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.