فعال سیاسی اصولگرا: انتظار حضور نمایندگان فارس در هیئت رئیسه و ریاست کمیسیون‌های مجلس را داشته باشید

هدایت الله طاهری گفت: با عنایت به اینکه در ترکیب منتخبین فارس، تعداد جوانها قابل ملاحظه هست و همچنین افراد باتجربه و صاحب نظر در رشته های مختلف هم حضور دارند، قرار گرفتن نمایندگان فارس در هیات رییسه مجلس و همچنین ریاست کمیسیون ها دور از انتظار نخواهد بود.

هدایت الله طاهری، فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایران ریپورتس98 با بیان اینکه ‏مهمترین ماموریت نمایندگان باید داشتن برنامه های تحول جمعی باشد، گفت: با داشتن برنامه تحول، روزمرگی بر فعالیت ها غالب نشده، اولویت ها و فوریت ها نیز فراموش نمی شود و در کوتاه مدت و حتی در زمان همین دولت هم می توان به لطف خدا کارهای بزرگی را سامان داد.

وی به منتخبان مجلس یازدهم توصیه کرد: باید تلاش کرد که نقاط مثبت مجالس گذشته را ادامه و نکات منفی آنها را حذف نمایند که این امر نیازمند اصلاح ریل گذاری غلط ادوار گذشته، برنامه محوری به جای فردگرایی، شفافیت در آرا و عملکرد و رفتار می باشد.

این فعال سیاسی درمورد نقش مجلس یازدهم در انتخابات ریاست جمهوری 1400 اظهار داشت: علیرغم مشکلات زیادی که وجود دارد و توقعات بجا، مجلس باید بتواند در یک سال و چند ماه باقی مانده به انتخابات ریاست جمهوری  اتفاقات محسوسی در حوزه های قانونگذاری مرتبط با حوزه معیشتی و در حوزه‌های نظارتی به طور جدی رقم بزند تا مردم به مسیر انقلابی ها امیدوار بشوند.

وی تاکید کرد: امیدواری مردم قطعا در رفتار و انتخاب آنها در سال ۱۴۰۰ تاثیر خود را نشان خواهد داد.

طاهری پیرامون انتخاب ریاست مجلس آینده گفت: رییس مجلس باید شهامت جلوگیری از رفتارهای خلاف قانون را بگیرد و لازم است فردی به عنوان رئیس در راس قوه مقننه قرار بگیرد که بتواند با این رفتارها برخورد نماید. رییس مجلس باید علاوه بر داشتن شناخت کامل از مسائل سیاسی دنیا، جهان اسلام و کشور، اهتمام جدی به حفظ استقلال قوا داشته باشد.

وی با اشاره به پتانسیل بالای منتخبان فارس در مجلس یازدهم تصریح کرد: با عنایت به اینکه در ترکیب منتخبین فارس، تعداد جوانها قابل ملاحظه هست و همچنین افراد باتجربه و صاحب نظر در رشته های مختلف هم حضور دارند، قرار گرفتن نمایندگان فارس در هیات رییسه مجلس و همچنین ریاست کمیسیون ها دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.