فروش فرش دست‌باف مددجویان کمیته در نمایشگاه بین‌المللی شیراز

مدیرکل کمیته امداد فارس اعلام کرد: در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش و تابلو فرش دستباف شیراز، 7 بافنده فرش با همراهی 4 راهبر شغلی با ارائه بیش از 200 تخته فرش شرکت می کنند.

فروش فرش دست‌باف مددجویان کمیته در نمایشگاه بین‌المللی شیراز

 به گزارش ایران ریپورتس، مرتضی موصلی از عرضه و فروش فرش دستباف مددجویان تحت حمایت استان در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی فرش و تابلوفرش در محل دائمی نمایشگاه بین المللی فارس خبر داد.

موصلی با اعلام این خبر گفت: هرساله استقبال بسیار خوبی از تولیدات فرش دستباف مددجویان می‌شود و با توجه به این امر می توان نمایشگاه را یکی از بهترین مکان‌ها جهت عرضه دستاوردهای مددجویان دانست.
مدیرکل امداد فارس خاطرنشان کرد: در حال حاضر 2500 بافنده فرش با هدایت 52 راهبر شغلی در استان فعالیت می کنند که در این نمایشگاه 7 بافنده فرش از شهرستان‌های بوانات، فیروزآباد، مرودشت و قیروکارزین با همراهی 4 راهبر شغلی و ارائه بیش از 200 تخته فرش شرکت می‌کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: تولیدات فرش در اکثر نقاط استان و با رویکرد نقشه‌های جدید همسو با سلیقه جامعه و تلفیقی از فرهنگ ایران انجام می‌شود.
موصلی در پایان عنوان کرد: نمایشگاه مذکور با حضور کارآفرینان حرفه ای صنعت فرش و تابلو فرش از استان‌های فارس، تبریز، اصفهان و … از فردا 24 بهمن برگزار می‌شود.

پایان پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.