طرح توسعه گاز در مناطق شهری و روستایی کوار آغاز شد

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس گفت: طرح توسعه گاز در مناطق شهری و روستایی کوار با اجرای بیش از ۲۳ کیلومتر شبکه گاز و نصب ۲۰۰فقره انشعاب پلی اتیلن و فلزی در مناطق شهری و روستایی کوار آغاز شد.

به گزارش ایران ریپورتس، غلام عباس حسینی چهارشنبه در آیین ویژه آغاز عملیات این طرح با بیان اینکه این طرح شامل گازرسانی به حفره های خالی، مناطق توسعه یافته و واحدهای تولیدی و کشاورزی  شهرستان کوار و روستاهای تابعه است افزود: این طرح  با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار در مدت ۹ ماه اجرا می شود.

حسینی افزود: با افتتاح این طرح به بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی، ۱۲ مجتمع گاوداری، ۵ واحد گلخانه،۱۰ باربری، ۲ سردخانه و ۵ مرغداری گازرسانی می شود.هم اکنون ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهرستان کوار۱۰۰ درصد است و در فهرست شهرستان های سبز گاز رسانی  کشور قرار دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس ، نصب ۳۰۰فقره علمک به صورت پراکنده در سطح شهرستان کوار با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد را از جمله پیشرفت های طرح گازرسانی به این شهرستان ذکر کرد.

به گفته وی ، همچنین طرح مقاوم سازی شبکه گازرسانی در روستاهای ارباب علیا، بورکی لهکوه، انجیره، دره عسلویه و هورباف شهرستان کوار در حال اجراست.این طرح با اعتباری بیش از ۳ میلیارد تومان  اجرا می شود و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا سه ماه دیگر به بهره برداری می رسد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.