بانک دی در شهرستان لامرد افتتاح شد

به منظور خدمات رسانی به ایثارگران، بانک دی با حضور فرماندار لامرد و تنی چند از مسولان محلی در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ایران ریپورتس، عباس برزگر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لامرد در حاشیه افتتاح بانک دی، در گفتگو با  اظهار کرد: در راستای خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان لامرد و همچنین شهرهای همجوار با پیگیری‌های انجام شده باجه بانک دی در بنیاد شهید شهرستان لامرد افتتاح شد، تا جامعه هدف جهت خدمات بانکی بتوانند کارهای خود را در شهرستان انجام دهند.

وی افزود: با افتتاح باجه بانک دی در این شهرستان خانواده معظم شهدا و جانبازان می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن از خدمات بانک دی بهره‌مند شوند.

عباس برزگر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لامرد افزود: حقوق بگیران جانباز در شهرستان لامرد نزدیک به ۸۵۰نفر، و خانواده معظم شهدا، همسر، والدین و فرزندان ایشان حدود۳۵۰نفر می باشند که در این باجه خدمت دریافت می کنند.

وی ادامه داد: امورات حقوقی جانبازان و شهدای شهرستان مهر نیز در این بانک انجام می شود که حقوق بگیران جانباز این شهرستان بیش از 300نفر، و والدین، همسر و فرزندان شهداء نیز قریب به ۱۰۰ نفر در این بانک ارائه خدمت می شوند.

رئیس بنیادشهید و امورایثارگران شهرستان لامرد خاطرنشان کرد: امید است با این کار تا حدودی مشکلات پیش روی ایثارگران وجود دارد مرتفع شود و دیگر به دلیل بعد مسافت برای کارهای بانکی به مرکز استان سفر نداشته باشند.

وی گفت: ایثارگران جهت خرید کالا از فروشگاه اقداماتی جهت این امر مهم صورت گرفته و به زودی راه اندازی مکان و فروشگاهی جهت خرید اقداماتی صورت گرفته که در شرف راه اندازی است.

وی افزود: در آینده ای نزدیک ایجاد خودپرداز، اعطای تسهیلات و… نیز در این بانک صورت می گیرد.

برزگر افزود: با راه اندازی بانک دی در شهرستان تعدادی از سرمایه گذاران ایثارگر لامردی با فراق باز قرار است حساب خود را در این بانک گشوده و کارهای خود را در این بانک انجام دهند.

در این آئین، مهندس احمدخضری فرماندار شهرستان لامرد ضمن تشکر و قدردانی از ریاست محترم بنیادشهید اظهار کرد: خانواده شهدا و جانبازان را باید تکریم کرد و با توجه به بازار اقتصادی خوب در شهرستان باید سرمایه های خوبی را جذب این بانک کرد و با یک دیدگاه اقتصادی خوب بتوان در این امر موفق بود.

وی ادامه داد: حمایت معنوی فرمانداری همیشه و در همه حال یاور خانواده معظم شهدا و ایثارگران بوده و هست.

فرماندار لامرد همچنین از زحمات و تلاش های بنیاد شهید وامور ایثار شهرستان در خدمت رسانی به مردم لامرد سپاسگزاری کرد.
💫خبرنگار/ محمود صابری زاده

Leave a Reply

Your email address will not be published.