طرح اصلاح ارتباطات خطوط ورو‌دی به پست 230 کیلوولت برازجان در مدار قرار گرفت

پروژه اصلاح ارتباطات خطوط ورودی به پست 230 کیلوولت برازجان از سوی شرکت برق منطقه ای فارس اجرایی شد و در مدار قرار گرفت.


به گزارش ایران ریپورتس، مهندس محمدرضا شجاعی پور مدیر امور انتقال نیروی بوشهر با تشریح اقدامات انجام شده در این زمینه افزود: با اجرای این طرح مناطق برازجان ، گناوه ، دشتستان ، كازرون و چنارشاهيجان در استان های فارس و بوشهر از مزایای اجرای آن بهره مند شدند.
مهندس شجاعی پور ، اعتبار این طرح را 12 میلیارد و 80 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: مدت زمان اجرای این پروژه 8 روز فشرده کاری بود. با برقراري ارتباط مستقيم نيروگاه گناوه با پست دشتستان جهت بهبود وضعيت پست هاي انتهايي مراكز مصرف برازجان و گناوه و برقراري ارتباط خط 805 نيروگاه كازرون به پست 230 كيلوولت برازجان و برقراری ارتباط خط 822 چنارشاهيجان به نيروگاه كازرون و راه اندازي حفاظت باسبار 82 در ايستگاه 230 برازجان برخی از اهداف طرح محقق گردید.
مدیر امور انتقال نیروی بوشهر خاطر نشان کرد: از دیگر اهداف اجرای پروژه اصلاح ارتباطات خطوط ورودی به پست 230 کیلوولت برازجان، رفع پرباري خطوط انتقال نيروگاهي و اصلاح گردش توان، راه اندازي حفاظت باسبار 82 در پست 230 كيلوولت برازجان بوده است که محقق گردید.
وی ادامه داد: با تلاش چند ماهه همكاران بهينه سازي و آماده شدن مقدمات كار پروژه، واريانت خطوط نيروگاه كازرون ، برازجان ، گناوه ، دشتستان، در 14 مرحله و 8 روز كاري فشرده، این طرح در مدار بهره برداری قرار گرفت.
مهندس شجاعی پور ضمن قدردانی از تلاش همه کارشناسان و مهندسین و متخصصین، اضافه کرد : با اجرای این طرح علاوه بر تغييرات عمده در امكان بارگيري مناسب از خطوط انتقالي نيروگاهها، حفاظت باسبار 230 كيلوولت برازجان نیز تكميل و در مدار قرار گرفت.

Leave a Reply

Your email address will not be published.