شهردار شیراز با صدور پیامی نخستین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار حاج «عبدالرسول استوار محمود آبادی» را گرامی داشت

شهردار شیراز با صدور پیامی نخستین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار حاج «عبدالرسول استوار محمود آبادی» را گرامی داشت.

به گزارش ایران ریپورتس، در متن پیام سید احسان اصنافی آمده است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب – 23)
تاریخ گهربار و پرحماسه شیعه، همواره بیانگر تجلی و تاسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت در راه مولا و مقتدای خویش حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.
سردار سرلشکر پاسدار حاج «عبدالرسول استوار محمود آبادی»، به معنای واقعی کلمه «استوار» بود، استوار در راه حق و حقیقت گام برداشت و تا آخرین نفس نیز استوار برای صیانت از اسلام و مسلمین جانفشانی کرد.
این مدافع حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه، با بذل جان خویش از حرم مطهر حضرت زینب (س) دفاع کرد و با شهادت خود، حدیث عشق را رقم زد و گلبانگ «تابع ولی هستیم» سرداد.
حکایت دلاورمردی ها و مجاهدت های این رزمنده انقلابی که همرزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و از شاگردان شهید محراب آیت‌الله دستغیب (ره) بود در قلب و روح همگان ثبت شده است و سالها خدمت و تلاش مخلصانه این شهید والامقام و تحمل درد و رنج ناشی از عارضه شیمیایی همچون ورقی زرین در تاریخ معاصر جمهوری اسلامی ایران، استان پهناور فارس و شیراز می درخشد.
بی شک روایت سرخ شهادت و حماسه فداکاری های این سردار سرافراز سپاه اسلام در ذهن و قلب مردم شهید پرور و قدرشناس شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) همواره باقی می ماند و الهام بخش و راهگشای همگان خواهد بود.
این جانب با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و به ویژه شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، سالگرد شهادت ایشان را گرامی داشته و امیدوارم ما نیز بتوانیم با الگو قرار دادن سیره شهدا و دعای خیر آن به حق پیوستگان در مسیر خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم سومین حرم اهل بیت (ع) گام برداریم.

Leave a Reply

Your email address will not be published.