شناسایی ۷۳ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در فارس| 20 اردیبهشت

معاون درمان دانشگاه علوم پرشکی شیراز با اشاره به بررسی هزار و ۸۶۲ نمونه در آزمایشگاه های تشخیصی کروناویروس در استان طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: از این تعداد، ۷۳ مورد مثبت اعلام شده است. شناسایی ۷۳ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در فارس

به گزارش ایران ریپورتس98، علی اکبری اظهار داشت: در استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون، بیش از ۵۵ هزار نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه شده است.

به گفته این مقام مسوول، با شناسایی موارد جدید در ۲۴ ساعت گذشته، آمار مبتلایان در استان فارس به چهار هزار و ۱۱۴ مورد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: از مجموع ۷۳ مورد جدید شناسایی شده طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵ مورد مربوط به شیراز؛ ۴ مورد مربوط به کوار؛ ۲ مورد مربوط به زرین دشت؛ مرودشت و داراب هر کدام یک مورد و مابقی آمار نیز مربوط به دیگر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی استان فارس بوده است.

معاون درمان دانشگاه بیان کرد: خوشبختانه در ۴۸ ساعت گذشته مورد فوتی به دلیل ابتلا به کروناویروس در استان گزارش نشده است و مجموع جانباختگان بر اثر بیماری کووید ۱۹ در استان، ۹۸ نفر است.

اکبری مجموع بهبودیافتگان از بیمارستان ها و ایزوله خانگی در استان را نیز سه هزار و ۵۸۰ نفر اعلام کرد.

معاون درمان دانشگاه از مردم خواست تا برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید۱۹، استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل، پرهیز از ترددهای غیر ضروری و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را جدی بگیرند.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.