سیستم سرمایشی بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان فراشبند راه‌اندازی شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند از راه انداری سیستم سرمایشی بیمارستان این شهرستان خبر داد. 

به گزارش ایران ریپورتس، دکتر «حسین شکاری» با اعلام این خبر، گفت: این سیستم سرمایش که از مصوبات سفر معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت به شهرستان بود، با پیگیری های نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی تامین شده است.

او با بیان اینکه از بهمن ماه سال گذشته، مراحل نصب و راه اندازی سیستم سرمایش بیمارستان (چیلر) با جدیت بیشتری دنبال شد، افزود: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده، هفته گذشته این سیستم راه اندازی و وارد مدار شد و گامی مؤثر در جهت بهبود خدمت رسانی به بیماران و همراهان آنان و مرتفع ساختن مشکلات پرسنل خدوم اداری و درمانی این بیمارستان برداشته شد.

دکتر شکاری افزود: سیستم پیشین بیمارستان با بیش از 10 سال قدمت و فرسودگی، مشکلات فراوانی را در فصول گرم سال برای مراجعان بیمارستان به همراه داشت که با بهره برداری از این سیستم جدید، ان شاالله شاهد مشکلاتی از این دست نخواهیم بود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند ضمن عرض پوزش بابت تاخیر به وجود آمده در راه اندازی این سیستم به دلیل اشکالات فنی که وجود داشت، از همکاری، تعامل و زحمات دکتر «محمد مهدی فروردین‌» نماینده محترم مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مسوولان گرانقدر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و دکتر  «مجید وامق» فرماندار و مسوولان خدوم شهرستان فراشبند قدردانی کرد.

خبرنگار/فاطمه شعبانی

Leave a Reply

Your email address will not be published.