سرپرست جدیدآموزش وپرورش عشایر فارس معرفی شد

با حضور مدیران کل و معاونین آموزش وپرورش و امورعشایر و نوسازی مدارس وسپاه عشایر فارس مراسم تقدیر و تکریم از بهنام حیدری مدیر
سابق آموزش وپرورش عشایر فارس برگزار و میثم رضا زاده بعنوان سرپرست جدید این مدیریت معرفی شد.


به گزارش ایران ریپورتس، دراین مراسم دکتر عسکری مدیر کل آموزش وپرورش فارس با تقدیر از زحمات ۲۸ ماه
حیدری در مسوولیت آموزش وپرورش عشایر که بخش عمده ای از آن در ایام سخت ویروس کرونا (انهم با آموزش حضوری دانش آموزان مقطع ابتدایی ) طی شد خاطر نشان کرد : بی شک از مجموع ۳ هزارو ۱۲۹شهید دانش آموز و معلم فارس تعداد کثیری از آن تربیت یافته آموزش وپرورش عشایر بودند و لذا ازاین بابت بخش عمده ای از تاریخ با صلابت وپرافتخار ایران را مدیون و مرهون شهدای عشایر هستیم.
عسکری افزود : عشایر با نجابت و شرافت از کیان نظام اسلامی دفاع و جان خود را تقدیم انقلاب نمودند تا جایی که رهبری معظم و معزز صداقت ،شجاعت ،اخلاص ،ایمان و استقامت را از خصایص مشترک عشایر ایران برشمردند که این تعابیر از کلام رهبری نظام اسلامی بیانگر جایگاه ارزشمند این قشر سلحشور محسوب می شود.
مدیرکل آموزش وپرورش فارس ،دژ شرف و انسانیت عشایر را فولادین و درمقابل هجمه های سنگین دشمن مستحکم توصیف کرد و افزود : برگزاری یادواره شهدای عشایر در شیراز و سپیدان از جمله اعمال خود جوش و حرکت مردمی است که جمعیت انبوهی در آنها جمع شده بودند و امروز در آستانه اربعین حسینی اخلاص ، صداقت در موکب ها و هیات های عشایری موج میزند.
وی یاد آور شد : دراستان فارس عشایر زبان زد بوده ودر دوران کرونا نیز در سخت ترین شرایط آموزش حضوری برقرار بود که وحدت و همدلی رمز موفقیت آن بود.
رضا زاده سرپرست جدید اموزش وپرورش عشایر فارس :
دغدغه معلمان،مدیران و همکاران برای بنده مملوس هست
سرپرست جدید آموزش وپرورش عشایر فارس با تقدیر از زحمات مدیر سابق این مدیریت در راستای زحمات و خدمات بهینه برای فرزندان عشایری خاطر نشان کرد: از آنجا که خودم عشایرزاده و مسوولیت هایی هم در طول خدمت داشتم ،دغدغه معلمان ،مدیران آموزشی و همکاران اداری برای بنده عینی و ملموس هست و به شرایط سخت کاری و کمبودها بویژه در مدارس شبانه روزی آگاه هستم .
: میثم رضا زاده با اشاره به پذیرش’مسولیت آموزش وپرورش عشایر از سوی مدیر کل آموزش وپرورش استان افزود : پذیرفتن این وظیفه خطیر برای بنده سخت بود و همانطور که در بیانات جناب حیدری حس خوبی از خدمت وجود داشت ،امید که در هنگام پایان خدمت بنده نیز اگر قرار بود معاونی به این سمت منصوب شود، احساس کند کار بزرگی را قبول می کند.
رضا زاده با اشاره به شرایط سخت آموزشی دانش آموزان عشایری تصریح کرد : حل مسایل و تگناهای آموزشی به یک نفر ختم نمی شود و باید زیرساخت مناسب با یک تیم کاری همدل زمینه پیشرفت و رشد را فراهم سازند و این مهم نه تنها در بدنه یک مدرسه بلکه در برگیرنده همه مسولین اعم از استانی و کشوری هست که باید نسبت به فرزندان عشایری احساس مسوولیت کنند که با تحقق این طرز تفکر آموزش و پرورش عشایر رسالت خودش رامی تواند به خوبی نسبت به دانش آموزان انجام دهد.
سرپرست جدید اموزش وپرورش عشایر ، تشکیل بانک فارغ التحصیلان تعلیم ،تربیت و بهره گیری از ظرفیت آنان، استفاده از توانمندی و تجارب پیشکسوتان عشایر ،توجه ویژه به آموزش ابتدایی فرزندان عشایری و ایجاد تفکر علمی در کارها و تعامل با نهادها و ادارت را از جمله راههای بهینه ارایه خدمات ارزنده ای به دانش آموزان عشایر دانست و از همکاران خواست با وحدت ، مودت اورا دراین مسیر خطیر یاری نمایند.
گفتنی است در پایان این مراسم که در فضایی صمیمانه برگزار شد دکتر عسکری مدیر کل آموزش وپرورش فارس با اهدای لوح تقدیر از خدمات ۲۸ ماهه بهنام حیدری در آموزش وپرورش عشایر تقدیر و طی حکمی میثم رضا زاده معاون آموزشی این مدیریت را بعنوان سرپرست جدید اموزش وپرورش عشایر فارس معرفی کرد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.