سایت صنایع سنگین شمال فارس در آباده جانمایی و تصویب شد

فرماندار آباده گفت: با توجه به استقبال گسترده سرمایه گذاران و صنعتگران سایت صنایع سنگین شمال فارس به مساحت حداقل ۵۰۰ هکتار در این شهرستان جانمایی و تصویب شد.

به گزارش ایران ریپورتس، زین العابدین نیک مرام چهارشنبه در حاشیه بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس از فرمانداری شهرستان آباده افزود: این سایت می تواند جوابگوی سرمایه گذاران فارس و استان های همجوار باشد.

وی ادامه داد:‌این سایت پس از استعلامات لازم از دستگاه های اجرایی شهرستان در هفته گذشته در کارگروه سرمایه گذاری استان با حضور معاون اقتصادی استاندار و نماینده مردم در مجلس و مدیران کل ذیربط استانی تصویب و  برای اقدامات بعدی به فرمانداری ارجاع شد.

فرماندار آباده با بیان اینکه شعار سال رهبری به عنوان یک راهبرد مهم در فرمانداری آباده مد نظر قرارگرفته است ، گفت: مفتخریم که در ابتدای سال ۱۴۰۰ این طرح به تایید و تصویب رسیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه از مزایای این سایت، تجمیع همه کارخانه ها در یک مکان خاص، رفع مشکلات محیط زیستی و ارائه خدمات و تسهیلات بهتر از جمله زمین ارزان و به صرفه است گفت: ۱۱ سرمایه گذار متقاضی احداث کارخانه، موفق به ژیشبرد امور برای کار در این سایت شده اند که حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده بیش از ۶ هزار میلیارد تومان است که بیش از ۳ هزار نفر اشتغالزایی به همراه خواهد داشت.

 آباده از شهرستان های شمالی فارس است که فاصله مرکز آن با شیراز حدود ۲۷۵ کیلومتر است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.