زنان خانه‌دار دارای سه فرزند بصورت رایگان بیمه می‌وند

مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان فارس گفت: زنان خانه‌دار دارای سه فرزند که تحت پوشش هیچ بیمه ای نباشند به زودی به صورت رایگان بیمه می شوند.

به گزارش ایران ریپورتس، مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان فارس با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: در سال 1384 صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با هدف تحت پوشش قراردادن کشاورزان، روستائیان، عشایر و کلیه کسانی که امکان عضویت در سایر صندوق های بیمه را نداشته اند، تشکیل شده است.

حسن کمالی درخصوص خدمات بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: همچون سایر بیمه ها خدماتی همچون بازنشستگی، از کار افتادگی و نقل و انتقال سوابق به بیمه پردازان ارائه می شود.

وی با ذکر اینکه در فارس با ۱۷۴ کارگزار در مناطق مختلف شهری و روستایی، بالغ ۱۸۳ هزار بیمه شده داریم که به عضویت صندوق درآمده اند، تصریح کرد: ۳۰ درصد جامعه هدف را پوشش دادیم اما آمار جامعه هدف ما بالاست و نقطه کنونی رضایت بخش نیست .

به گفته این مقام مسئول درحال حاضر 10 هزار و 500 خانوار روستایی و عشایر در فارس مستمری بگیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند .

وی با بیان اینکه توسعه فعالیت ها باید با توسعه فرهنگی همراه باشد، اذعان داشت: اصحاب رسانه می‌توانند در تبلیغ و ترویج فرهنگ بیمه‌ای نقشی مهم و موثر را داشته باشند تا آن بخشی از جامعه که از اهمیت و مزایای بیمه اطلاع کافی ندارد، آگاه گردد.

مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان فارس با اشاره به اینکه در سال جاری افزایش سطوح درآمدی به میزان ۶۰ درصد اعمال شده، عنوان کرد: تنها پنج درصد حق بیمه را بیمه پرداز می‌دهد .

وی با ابراز اینکه مستمری متناسب با سطح بیمه پردازی است، گفت: هشت سطح بیمه پردازی داشتیم که امسال دو سطح دیگر نیز اضافه شد تا کسانی که توان مالی خوبی دارند، سطح بالاتری را بتوانند انتخاب کنند.

به گفته کمالی در سال 1402 حداقل بیمه پردازی برای یک سال ۷۵۰ هزار تومان و حداکثر 4 میلیون و 260 هزار تومان می باشد.

وی با بیان اینکه نسبت به سال گذشته ۴۳ درصد حقوق مستمری بگیران اضافه شده، تصریح کرد: تلاش داریم کف مستمری ما و تامین اجتماعی یکسان شود.

مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان فارس از عقد تفاهم نامه با ارگان های مختلف گفت و افزود: از میان بیمه شده های ما، ۱۵ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد  و۸ هزار نفر نیز تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند.

وی همچنین از پرداخت تسهیلات بدون بهره و بدون ضامن ۱۲۰۰ نفر در فارس به مبلغ ۵ میلیون تومان خبر داد.

کمالی از پیش بینی بیمه تکمیلی گفت و همچنین عنوان کرد: زنان خانه‌دار دارای سه فرزند که تحت پوشش هیچ بیمه ای نباشند به زودی به صورت رایگان بیمه می شوند.

انتهای پیام /

Leave a Reply

Your email address will not be published.