رفع موانع برای ۵ واحد تولیدی در استان فارس

رییس سازمان صمت فارس از رفع موانع کارخانجات و واحد‌های صنعتی و اتخاذ تصمیم اجرایی برای تعداد ۵ واحد تولیدی استان خبر داد و گفت: محوری‌ترین رویکرد و استراتژی بخش تولید، صنعت و صادرات هم افزایی و تعامل با بخش خصوصی است.

حمیدرضا ایزدی در چهارصد و پنجاه و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: مشکلات تعداد ۵ واحد از جمله تعیین تکلیف بدهی و تقسیط بدهی بانکی، درخواست استمهال بدهی بانکی، درخواست ترهین ماشین آلات و تجهیزات، تامین برق مورد نیاز و…. از جمله دستور کار جلسه بود که منجر به مصوبات و تصمیمات اجرایی درجهت حل مشکلات مطرح شده در جلسه شد.

او گفت: ازجمله واحد‌های معرفی شده در این کارگروه  شرکت پارس بهتا آسیا، فرآوری سیب زمینی، شرکت صنایع بال: تجهیزات فرودگاهی امید آفتاب درخشان (خوشنام کوار) تولید انواع فرآورده‌های گوشتی، تولید کیک، کلوچه و انواع مسقطی شرکت شیرن لارستلن، همچنین گاوداری  و… بودند که مشکلات آن‌ها بحث، بررسی، تبادل نظر و نیز ارائه راهکار شد.

ایزدی گفت: دراین جلسه مصوبات تعداد ۳۱ واحد تولیدی که در کمیته تخصصی ذیل کارگروه مطرح گردیده بود مورد تصویب اعضاء قرار گرفت.

او با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاری و تولیدات کیفی با استاندارد‌های بین المللی و رفع موانع بخش خصوصی گفت: مهم‌ترین عوامل افزایش رشد صنعتی، تولیدی و اقتصادی، ارتقای بهره وری، تقویت سرمایه گذاری، توانمند سازی و پایداری واحد‌های تولیدی توام با تجهیزات، فنآوری، تکنولوژی و دانش روزدنیاست.

او گفت: محوری‌ترین رویکرد و استراتژی دربخش تولید و صنعت استان و کشو هم افزایی، تعامل با بخش خصوصی و بهره گیری از فکر و نظرفعالان علمی، دانشگاهی و صاحبنظران اقتصادی در جهت پویایی و بهبود محیط کسب و کار، افزایش شاخص‌های کمی و کیفی تولید و توسعه صادرات است.

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس نیز فعالیت و حرکت سازمان صمت فارس در رفع موانع واحد‌های تولیدی و صنعتی را جهادی دانست.

Leave a Reply

Your email address will not be published.