رضایت شورای شهر صدرا به ادامه فعالیت پرنیان

پس از کش و قوس بسیار و در جلسه دوم شورای شهر صدرا، بهزاد پرنیان در سمت شهرداری این شهر ابقاء شد.

به گزارش ایران ریپورتس، سرانجام پس از حواشی بسیار و برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای شهر صدرا در جلسه دوم، انتخابات هیئت رئیسه نیز برگزار شد.

در این جلسه که با حضور امیری، فرماندار شیراز و کهندل، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری فارس برگزار شد، خداکرم فیروزمند به عنوان رئیس شورای شهر صدرا انتخاب شد.

همچنین مجتبی پارسایی به عنوان نائب رئیس، روح‌الله شجاعیان به عنوان منشی، مهدی کشاورزی به عنوان سخنگو و مرتضی زارع به عنوان نماینده شورای شهر صدرا شورای شهرستان شیراز انتخاب شدند.

در ادامه شورای شهر صدرا در مهم ترین و سرنوشت سازترین تصمیم خود، بهزاد پرنیان را در سمت شهرداری صدرا ابقا کرد تا نشان دهد از عملکرد وی راضی بوده و نظر اعضای شورای شهر صدرا بر چرخیدن در بر همان پاشنه قبل می باشد.

مهدی کشاورزی، سخنگوی شورای شهر صدرا با تشریح فعالیت های شورای ششم شهر صدرا گفت: یکی از برنامه‌های مهم شورا در گام نخست انتخاب شهردار بود که خوشبختانه با وحدت و انسجام در یک جمع آرام و با رای اکثریت اعضاء، بهزاد پرنیان به عنوان شهردار صدرا در سمت خود به مدت چهار سال ابقاء شد. 

به گفته وی، نگاه ما در صدرا به سوی شفافیت، خرد جمعی، ایجاد وحدت و همدلی در شهر است.

کشاورزی با بیان اینکه در حوزه مسائل عمرانی نیز بازنگری جامعی انجام خواهیم داد، افزود: در سایر حوزه‌ها همچون بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی این قول را به شهروندان خواهیم داد که با یک برنامه ریزی دقیق و منسجم و با یک کار تیمی و انسجامی که در بین اعضا شورا وجود دارد، اجرای آنها به سرعت عملیاتی می‌شود.

وی همچنین از مردم از شهر صدرا، صاحب نظران، پیشکسوتان، معتمدین و جوانان دارای طرح و برنامه خواست در کنار شورا باشند تا شورای چهارم شهر صدرا بتواند به اهداف عالی برای توسعه شهر دست یابد.

به گزارش ایران ریپورتس، جلسه اول شورای شهر صدرا که برای برگزاری مراسم تحلیف و انتخاب شهردار همزمان با کل کشور در روز پنجشنبه 14 مردادماه بود، با حواشی بسیاری همراه شد و پس از ترک چند تن از اعضا، جلسه به زمان دیگری موکول گشته بود.

خبرگزاری فارس در مطلبی چندی قبل نوشت که نیمه کاره رها شدن مراسم تحلیف در حالی اتفاق افتاد که پس از به نتیجه نرسیدن جلسات منتخبان و مداخله حامیان شهردار فعلی و طرفداران تسلط بیشتر شرکت عمران بر امور شهر بوده است.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.