رسانه‌ها، یار چهاردهم شورای شهر شیراز

سید احسان اصنافی، عضو هیئت رئیسه شورای چهارم شهر شیراز رسانه ها را یار چهاردهم شورای شهر شیراز عنوان کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای چهارم شهر شیراز به نقش رسانه‎ها در اطلاع‎رسانی، آگاهی ‏بخشی، شفاف‎سازی و سهم آنان در پیشبرد امور و رشد و توسعه شیراز اشاره کرد و گفت: مدیران و مسئولان باید باید از ظرفیت و اهرم رسانه در جهت بهبود شرایط رشد و پیشرفت شهر استفاده نمایند.

وی اضافه کرد: توجه و پرداختن به رسانه‎ها در راستای تنویر و تشویقی اذهان و افکار عمومی در بلند مدت ضامن تداوم نظامی است که خون‎های زیادی به پای آن ریخته شده است.

سید احسان اصنافی از رسانه‎ها به عنوان چشمان بیدار و زبان گویای مردم و جامعه یاد و تصریح کرد: برخی‎ها در برهه‎هایی به خود اجازه می‎دهند که دهان‎ها را ببندند، قلم‎ها را توقیف کنند و اجازه سوال را به کسی ندهند.

وی که کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر شیراز می‌باشد، تصریح کرد: رسانه باید یار چهاردهم شورای شهر شیراز باشد تا به کمک آن چرخه ارتباط با مردم کامل شده و آگاهی بهتری نسبت به کلیه مسائل و معضلات شهر پیدا شود.

سید احسان اصنافی اضافه کرد: در شهر، خبرنگاران دلسوزان و مطالبه گری داریم که در سنگر رسانه به جامعه و نظام خدمت می کنند. بنده تعهد و دغدغه مندی این عزیزان را ستایش می کنم و باور دارم بدون حمایت و همراهی رسانه ها جامعه مسیر موفقیت و تعالی را گم می کند و نظارت رسانه بر عملکرد مسئولان همواره باید مقدم شمرده شود.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.