راویان سلامت تقدیر شدند/ تقدیر وزیر بهداشت از «عباس ستایش‌گو» خبرنگار فعال و برتر حوزه سلامت کشور

«عباس ستایش‌گو» به عنوان خبرنگار فعال و برتر حوزه سلامت کشور توسط «دکتر بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش ایران ریپورتس، آیین بزرگداشت راویان سلامت به مناسبت روز خبرنگار در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونین وزارت بهداشت، دکتر سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، پدرام پاک آیین، سخنگوی وزارت بهداشت و مدیر مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمدمهدی قاسمی، رییس شورای سیاستگذاری سلامت صدا و سیما و مدیر شبکه سلامت سیما و… برگزار شد.
وزیر بهداشت روز شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۱ در آیین بزرگداشت راویان سلامت، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگار برتر این حوزه تقدیر کرد.
در لوح تقدیر ایشان آمده است؛
ن وَالقَلم وَ ما يَسطُرون
جناب آقای عباس ستایش‌ گو
باسلام و احترام؛
خبرنگار، منادی حق جویی و روشنگری و مظهر شجاعت، صداقت و دور اندیشی است که با جهاد تبیین، حماسه های ایران سربلند اسلامی را روایت می کند و به جامعه، امید و انگیزه می بخشد.
ضمن قدردانی از خدمات ارزنده شما فرهیخته ارجمند در پیام رسانی سلامت و با بزرگداشت یاد همه راویان عظمت اسلام و ایران، به ویژه خبرنگاران والامقامی که در نگارش خبر، از خون خود مایه گذاشتند، روز خبرنگار را به شما تبریک می گویم و برایتان در ایفای رسالت خطیر خبری و تبیینی، توفیق روزافزون آرزو دارم.
دکتر بهرام عین اللهی

Leave a Reply

Your email address will not be published.