راه اندازی مرکز نوآوری شهرداری شیراز جهت بهره‌مندی از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز با اشاره به اهمیت توجه به موضوعات دانش بنیان در برهه کنونی عنوان کرد: در ابتدای سال جاری شهرداری شیراز اقدام به راه اندازی مرکز نوآوری و فناوری کرده تا بتواند از ظرفیت و پتانسیل شرکت های دانش بنیان و هسته های فناور در زمینه مدیریت شهری به بهترین شکل ممکن استفاده نماید.

به گزارش ایران ریپورتس به نقل از خبرگزاری علم و فناوری از شیراز، نوزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مخابرات، کامپیوتر، تجارت الکترونیک و موبایل در کنار ششمین دوره نمایشگاه شهر هوشمند، امنیت و دوربین های مدار بسته و همچنین نمایشگاه تخصصی با ملزومات رمزارزو بلاکچین از ۲۱ تا ۲۴ آذر در محل نمایشگاه بین المللی استان فارس آغاز بکار کرد.

این نمایشگاه در 10 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی درحال برگزاری است که نسبت به نمایشگاه های سال های گذشته از لحاظ کیفی و کمی رشد چشمگیری داشته است.

حجت رییسی، رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز با ارائه آخرین دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات و مرکز نوآوری در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات و شهر هوشمند حاضر شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری شیراز بیش از ۳۰۰ خدمت مختلف را به شهروندان ارائه می دهد، تصریح کرد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز به منظور الکترونیکی و مجازی کردن خدمات شهرداری در حال فعالیت می باشد.

رییسی با اشاره به اهمیت توجه به موضوعات دانش بنیان در برهه کنونی عنوان کرد: در ابتدای سال جاری شهرداری شیراز اقدام به راه اندازی مرکز نوآوری و فناوری کرده تا بتواند از ظرفیت و پتانسیل شرکت های دانش بنیان و هسته های فناور در زمینه مدیریت شهری به بهترین شکل ممکن استفاده نماید.

وی با ذکر اینکه تاکنون سامانه ها و نرم افزارهای گوناگونی برای خدمات شهرداری در اختیار شهروندان قرار گرفته است، بیان داشت: تلاش داریم تا زحمت شهروندان را کاسته و با بهترین کیفیت، میزان حضور شهروندان در مناطق برای امور مربوطه را کاهش دهیم.

به گفته رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز با معرفی سامانه جامع سرو از شهروندان درخواست کرد جهت انجام بسیاری از کارهای مرتبط با شهرداری شیراز می توانند به این سامانه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.